اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان خبر داد:

راه‌اندازی 5 مجتمع فرهنگی و هنری در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: پنج مجتمع فرهنگی و هنری، سالن چند منظوره و تالار آمفی‌تئاتر در استان کرمان آماده بهره‌برداری است.

راه‌اندازی 5 مجتمع فرهنگی و هنری در کرمان
احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت برنامه‌هایی در حوزه فرهنگی و هنری استان کرمان طراحی شده است.
وی افزود: برگزاری جشنواره شهید رجایی یکی از طرح‌های اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دولت است که بر اساس آن بخش‌های مختلف این نهاد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
سعیدی خاطرنشان کرد: در هفته دولت از فرزندان کارکنان، بازنشتگان و ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تجلیل می‌شود.
وی از کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان بردسیر در هفته دولت خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر پنج مجتمع فرهنگی و هنری، سالن چند منظوره و تالار آمفی‌تئاتر در استان کرمان آماده بهره‌برداری است که در صورت تجهیز توسط وزارتخانه، امکان راه‌اندازی این مجموعه‌ها در هفته دولت وجود دارد.
سعیدی نشست و ضیافت افطاری هنرمندان، اهالی قرآن و هیئت مدیره کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان کرمان را از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری در هفته دولت برشمرد.
وی با بیان اینکه پاسخگویی به مردم در تمام روزهای هفته دولت در دستور کار وی قرار دارد، تصریح کرد:‌ یکی از رویکردهای دولت‌های نهم و دهم توجه به مردم است که انجام سه دوره سفرهای استانی هیئت دولت مبین رویکرد مردمی دولت‌مردان است.
سعیدی با اشاره به نشست استاندار کرمان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل مصلای امام علی (ع) کرمان برای پاسخگویی به مردم بیان کرد: با توجه به اینکه ممکن است، مشکل یک فرد به چند دستگاه اجرایی مربوط شود، این نشست بستر مناسبی برای حل مشکلات مردمی است.
وی با بیان اینکه تدبیر استاندار کرمان برای این نشست مشترک حرکتی بدیع و پسندیده است، گفت: این نشست‌ها در نهایت به گره‌گشایی مشکلات مردم منجر می‌شود.
سعیدی بیان داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش‌های فرهنگی و هنری، مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، امور قرآنی، چاپخانه‌ها، سینما و 16 موسسه صنفی به جامعه فرهنگی و هنری استان کرمان خدماتی را ارائه می‌دهد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول