اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری سمنان؛

2 ویژه برنامه هنری در سمنان اجرا شد

خبرگزاری فارس: دو ویژه برنامه هنری به همت حوزه هنری استان سمنان در این استان اجرا شد.

2 ویژه برنامه هنری در سمنان اجرا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز نشست نقد و بررسی شعر با حضور شاعران عضو دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان سمنان برگزار شد.
در این جلسه که سومین نشست نقد و بررسی شعر در سال جاری بود، اشعار سمیه صالحی از شاعران حوزه هنری استان سمنان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
در نشست نقد و بررسی شعر که هر ماه در حوزه هنری استان سمنان برگزار می‌شود، شاعران و منتقدان عضو دفتر آفرینش‌های ادبی حوز هنری استان سمنان با مطالعه مجموعه شعر شاعران در طول ماه به نقد و بررسی اشعار می‌پردازند.
در نشست آینده نقد و بررسی شعر، مجموعه آثار نیره کاشی از دیگر شاعران استان مورد نقد و بررسی قرار  می‌گیرد.
علاقه‏مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان سمنان مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 3321105 و 3335756-0231 تماس حاصل کنند.
همچنین نخستین نشست هنرمندان دفتر ادبیات با هنرمندان دفتر تجسمی در حوزه هنری استان سمنان برگزار شد.
در این نشست تخصصی که با هدف همنشینی هنرمندان بخش‌های مختلف حوزه هنری استان به منظور همکاری و همراهی در فعالیت‌ها صورت گرفت، در خصوص "جایگاه مخاطب در ادبیات و هنرهای تجسمی" و "چگونه می‌شود مفهوم یک تابلوی نقاشی را فهمید" بحث و تبادل نظر شد.
در این نشست، هنرمندان بخش‌های ادبیات و هنرهای تجسمی به تبادل افکار پرداخته و نظرات و ایده‌های خود را برای آشنایی هنرمندان با سایر بخش‌ها برای خلق اثر و همکاری مطرح کردند.
این نخستین نشست از سلسله نشست‌های هنرمندان بخش‌های مختلف حوزه هنری استان با یکدیگر است که با استقبال شایسته هنرمندان روبه‏رو شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول