اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان؛

مجتمع فرهنگی هنری کوثر پارسیان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: مجتمع فرهنگی هنری کوثر پارسیان با حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان، هنرمندان و اهالی شهرستان پارسیان افتتاح شد.

مجتمع فرهنگی هنری کوثر پارسیان بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از غرب هرمزگان، پرویز سالاری معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار هرمزگان ظهر امروز در آیین افتتاح این مجتمع ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در شهرستان پارسیان اظهار داشت: مردم پارسیان به لحاظ استعداد و پیشینه فرهنگی از سابقه بسیار خوبی برخوردارند و احداث این مجتمع بزرگ کمبودهای سخت‌افزاری حوزه فرهنگ در این شهرستان را برطرف میسازد.
وی افزود: این مکان میتواند به مرکز تحولات فرهنگی در غرب استان هرمزگان تبدیل شود و امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد آثار فاخر هنرمندان پارسیان در سطح استان و کشور باشیم.
در ادامه انوشیروان پیشدار سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به ارائه گزارش از روند ساخت پروژه مذکور پرداخت و گفت: عملیات ساخت این مجتمع از سال 1380 در زیر بنای 379 متر مربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 100 میلیون ریال آغاز شد است و تا مرحله اتمام اعتباری معادل 2 میلیارد و 300 میلیون ریال از اعتبارات ملی و 800 میلیون ریال نیز از اعتبارات استانی برای این ساختمان هزینه شده است.
وی افزود: مجتمع فرهنگی هنری کوثر پارسیان دارای سالن آمفی تئاتر 170 نفره همراه با اتاق گریم، نور، کارگاه و کلاس‌های آموزشی و بخش اداری است که فضای بسیار مناسبی برای هنرمندان شهرستان پارسیان در آینده به شمار می‌رود.
پیشدار تصریح کرد: از این پس تمامی فعالیت‌های فرهنگی هنری در این مجموعه برگزار و افتتاح این مکان سر آغازی است برای فعالیت‌های بیشتر فرهنگی هنری در شهرستان پارسیان.‌ پارسیان غربی‌ترین منطقه هرمزگان به شمار می‌رود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول