اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و هنری دیر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و هنری در دیر برپا شد.

نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و هنری دیر افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مربی مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیر جمعه شب در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: در کلاس‌های تابستانی کانون بیش ۲۰۰ کودک و نوجوان دیری شرکت کردند.
زهره ظفرمند افزود: کانون و تابستان دو کلمه‌ای هستند که با هم عجین شده‌اند، مثل تابستان و دریا - دریا و ماهی و مثل ماهی و جاشو، تابستان اوج کاری کانون است، بر عکس مدارس- از اردیبهشت ماه لحظه‌ها را می‌شماریم تا امتحانات بچه‌ها به پایان برسد و کانون دوباره سرشار از هیاهوی بچه‌ها شود و اشتیاق آن‌ها برای ثبت نام در کلاس‌ها انرژی ما را دو چندان کند.
وی تصریح کرد: امسال نیز مثل هر سال با برگزاری کلاس‌های قرآن،  نقاشی، سفال، کاردستی ، کارگاه شعر و داستان و زبان انگلیسی پذیرای بچه‌ها بودیم.
 ظفرمند بیان کرد: از اول تیرماه کلاس‌ها شروع شد و به مدت ۴۵ روز ادامه داشت، البته هر سال کلاس‌های ما دو ماه بود که امسال به مناسبت تقارن با ماه مبارک رمضان و گرمای شدید هوا به ۴۵ روز تقلیل یافت.
 مربی مسئول کانون دیر گفت: در کل ۷۱۶ نفر نیز عضو ثابت کانون این شهر هستند که بیشتر این عزیزان نیز ما را فراموش نکرده و مرتب در مرکز حضور داشتند که با برنامه‌هایی مثل شعرخوانی، قصه گویی، نمایش فیلم، نمایش عروسکی، نمایش خلاق، روخوانی کتاب، معرفی کتاب،  معرفی شخصیت،  معرفی سرزمین،  نشریه نگاری و.... در کل با برنامه‌های فرهنگی از آن‌ها پذیرایی می‌شد.
وی اضافه کرد: در خلال کلاس‌ها مسابقات مختلفی اعم از مسابقات نقاشی، شعر، داستان، نشریه نگاری، تحقیق، کتاب سازی و کتابخوانی برگزار شد که اعضاء با راهنمایی مربیان در این مسابقات شرکت فعال داشتند.
 نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و هنری اعضا کودک و نوجوان مرکز دیر بعد از مجتمع فرهنگی هنری ارشاد تا ۱۵ شهریور ماه پذیرای مراجعه کنندگان است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول