اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شبکه بهداشت و درمان دیر؛

خیر دیری یک دستگاه آمبولانس اهدا کرد

خبرگزاری فارس: یک خیر دیری یک دستگاه آمبولانس به شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر هدیه کرد.

خیر دیری یک دستگاه آمبولانس اهدا کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر شنبه شب در آیین اهدای یک دستگاه آمبولانس به شبکه بهداشت  و درمان شهرستان دیّر گفت: یک دستگاه آمبولانس تویوتا توسط خیر سلامت حاج غلامرضا فخرایی با تجهیزات مناسب به ارزش 700 میلیون ریال به شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اهدا شده است.
حسن فخرایی ادامه داد: مشارکت خیرین سلامت در ارتقای شاخص‌های سلامت،همگانی  کردن، گسترش بهداشت، نهادینه کردن فرهنگ سلامت‌ و بهداشت در جامعه تاثیر‌گذار است و نقش مهمی در تسکین آلام و رنج‌های مردم‌ دارد.
وی‌ ضمن تقدیر‌ از عمل خیرخواهانه خیر سلامت دیری‌ افزود: ترخیص آمبولانس اهدایی خیران باید در هیئت دولت مطرح شود مجوز آن از طرف  هیئت دولت  صادر شود  که در این راستا ریاست دانشگاه  علوم پزشکی بوشهر  تلاش ویژه‌ای داشته است که  قابل تقدیر  است.
فخرایی با اشاره به وضعیت خدمات رسانی اورژانس 115 گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از امکانات مطلوبی برخوردار است و هم اکنون هفت دستگاه آمبولانس در ناوگان  اورژانس جاده‌ای و شهری خدمات رسانی می‌کنند که فاصله زمانی رسیدن به محل حادثه در شهر چهار دقیقه و در جاده‌ها  هشت دقیقه  است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر خاطرنشان کرد: تلاش دولت خدمتگزار برای ایجاد شرایط مطلوب بهداشت و درمان ادامه دارد و شهرستان دیّر نیز از برکات آن بهره مند می‌شود و نیاز است شهروندان با ارائه پیشنهادات و راهکارهای سازنده ما را انجام  وظایف خود یاری  دهند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه ارائه خدمات خانه بهداشت با انتقال آن به مرکز بهداشتی درمانی ادامه دارد، افزود: در صورتی که زمین دیگری توسط خیرین اهدا شود دانشگاه علوم پزشکی آمادگی لازم برای تامین اعتبار و احداث آن در محل اهدایی را دارد.
وی در ارتباط با بازدیدهای بهداشتی به ویژه بازدید از نانوایی‌ها گفت: از آنجا که یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه دسترسی به آب و غذای سالم است بازرسی و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به صورت ویژه و مستمر انجام می‌شود که نانواییها نیز هر هفته توسط همکاران پرتلاش بهداشت محیط مورد بازدید قرار می‌گیرند و گزارش بازدید آن نیز برای بررسی در کمیسیون تعزیرات آرد و نان به فرمانداری ارسال می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول