اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

سامانه پزشکی بوشهر دانایی درمان باشد

خبرگزاری فارس:امام جمعه بوشهر گفت: سامانه پزشکی در استان باید یک سامانه دانش بنیان در ابعاد تخصصی بیمارستانی باشد.

سامانه پزشکی بوشهر دانایی درمان باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری جمعه شب در دیدار اعضای سازمان نظام پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: امیدوارم با نگاه دانش بنیان در عرصه نظام پزشکی به فعالیت‌های خود ادامه بدهید.
نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه پزشک واسطه فیض سلامت و حیات انسان از ناحیه خداست، افزود: با اینکه نظام پزشکی تاریخ بسیار کهنی در ایران دارد اما در طراحی دانش بنیان جمعی کار پزشکی اول راه هستیم.
وی در ادامه سخنان خود با توجه به اینکه استان بوشهر هم مرزی با خلیج فارس و در معرض بیماری‌های ثابت و متغیر است، استان را نیازمند تهیه نقشه جامع بیماری‌های موجود و محتمل دانست و خواستار طراحی یک بسته کاری از منابع انسانی، پزشکی و دارو برای جلوگیری از گسترش بیماری در این استان شدند.
صفایی بوشهری با تأکید بر آموزش پزشکی جامعه برای پیشگیری از بیماری‌های آلاینده، استان را نیازمند داشتن بیمارستان در آینده نزدیک دانست.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطر نشان کرد: سامانه پزشکی در استان باید یک سامانه دانش بنیان – پژوهش محور، دانایی درمان و بین المللی در ابعاد تخصصی بیمارستانی باشد.
وی در ادامه از تخصص، عدالت، مدیریت و تحول به عنوان شاخصه‌های سازمان نظام پزشکی استان بوشهر نام برد و تصریح کرد: پزشکان باید فرهنگ اعتمادزایی و اعتماد افزایی را گسترش دهند.
صفایی بوشهری با تأکید بر آموزش‌های لازم برای پزشک یاران، خواستار بستر سازی برای پزشک خانواده در حوزه پزشکی و حوزه خانواده شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول