اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد:

فعالیت 184 دفتر نظام پزشکی در کشور

خبرگزاری فارس: قائم مقام رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران گفت: 184 نظام پزشکی در سطح کشور مشغول فعالیت هستند.

فعالیت 184 دفتر نظام پزشکی در کشور
علیرضا زالی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: سازمان نظام ساختمان نظام پزشکی یک نهاد مردمی است و به یک مجموعه صنفی تعلق دارد و استیفای حقوق مردم و توجه به رعایت حقوق آنها جزء رسالت‌های عمده سازمان نظام پزشکی تلقی می‌شود.
وی بیان داشت: نظام پزشکی در هر جا این توفیق را داشت که در داخل هر منطقه به شکل بومی، شرایط توافق جمعی را درون شهرها فراهم کند و با اطمینان میتوان گفت که این توفیق و کامیابی به مردم هم منتقل می‌شود.
قائم مقام رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران تصریح کرد: امیدوارم از این فرصت استثنایی که الان شرایط مناسبی بر تعامل بین با دستگاه اجرایی است استفاده کنند تا سازمان نظام پزشکی در این منطقه بتواند منویات مورد نظر قانونگذار را در راستای وظایف خود جلو ببرد.
وی ادامه داد: به ‌نظر می‌رسد که شرایط خوبی در شهرستان بابلسر حاکم است و حضور 345 نفر از اعضا و آحاد نظام پزشکی نشان می‌دهد که نیروهای ما در داخل شهرستان هم نسبت به سازمان نظام پزشکی اعتماد دارند.
زالی ابراز داشت: مردم در شهرستان بابلسر نسبت به سازمان نظام پزشکی حسن اعتماد داشته و امیدواریم فرایندهایی را که در مجموعه نظام پزشکی در حال شکل‌گیری است با جمع‌آوری بیشتر کمک‌های مردم ساختمان مجهزتر و شرایط مناسب‌تری بر مجموعه فرایندهای اداری بهتر را شاهد باشیم.
وی تصریح کرد: بنا است که ما استقلال اداری و استقلال خاصی را در مجموعه سازمان پزشکی شهرستان‌ها شاهد باشیم و هم‌اکنون در مجموعه کشور 184 نظام پزشکی در شهرستان‌ها داریم که از نظر بضاعت اجرایی کاملاً متفاوت بوده و یک وضعیت ناهمگونی دارند به طوری که در برخی از مراکز استانها نظام پزشکی سیار شرایط مناسب مرفه‌ای را از نظر اداری و ساختمانی و اجرایی دارند و در برخی از شهرستان‌ها نیز بضاعت ناچیزی وجود دارد.
زالی متذکر شد: گاهی اوقات هم در داخل مطب جلسات نظام پزشکی تشکیل می‌شود، ولی همه این‌ها سبب شده که 184 شهرستان با هر بضاعتی که در اختیارشان بوده کار را زمین نگذارند و با تلاش وسیع و تلاش روز افزون مشکلاتی را که در پیش بوده بردارند.
وی در پایان اذعان داشت: به نظر می‌رسد که سازمان نظام پزشکی در شهرستان‌های مختلف هر کدام متناسب با صلاحیت اجرایی‌شان نمودهای بسیار ارزنده و سمبلیکی از نظر کار اجرایی داشته باشند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول