اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ابتدای مهر ماه؛

درمانگاه موقت چشم پزشکی سرعین افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تا ابتدای مهر ماه امسال درمانگاه و کلینیک موقت چشم پزشکی در محل ساختمان پروفسور خدادوست به بهره‌بردای می‌رسد.

درمانگاه موقت چشم پزشکی سرعین افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  سید‌ حسین صابری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از عملیات اجرایی بیمارستان چشم پزشکی پروفسور خدادوست در سرعین اظهار داشت: با قول و وعده متولیان این بیمارستان درمانگاه موقت چشم پزشکی تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد تا به صورت موقت کار پذیرش و ویزیت بیماران در این مرکز انجام شود.
وی بیان داشت: ما آمادگی داریم با رفع موانع و مشکلات احتمالی این مجموعه را تا ابتدای مهر ماه تجهیز و راه‌اندازی کنیم تا این حرکت زمینه‌ساز سرعت گرفتن پروژه اصلی با حضور پروفسور خدادوست در چند ماه آینده شود.
استاندار اردبیل ضرورت راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی را در شهر گردشگر‌پذیر سرعین ضروری و با اهمیت توصیف کرد و افزود:‌ احداث چنین مجموعه‌هایی در شهر سرعین که سالانه 5 میلیون گردشگر دارد می‌تواند به توسعه بستر گردشگری طبی و پزشکی کمک کند.
این مسئول در ادامه سخنان خود بیان داشت: شهرستان سرعین با توجه به توانمندی‌های بسیار زیاد گردشگری با تامین زیر‌ساخت‌های مورد نیاز می‌تواند برای بیش از 8 میلیون گردشگر ارائه خدمات کند اما این کار باید با برنامه‌ریزی مناسب و دوراندیشی انجام شود تا مبادا عزت و احترام گردشگر و مسافر دچار لطمه شود.
وی در ادامه افزود: برای نظام و ملت ما برازنده و شایسته نیست که مسافر در چادری کنار خیابان با کمترین امکانات و خدمات‌دهی شب را صبح کند و ما قادر نباشیم زمینه حضور آبرومند و عزتمند او را در شهر سرعین فراهم کنیم.
صابری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در 33 سال گذشته خاطرنشان کرد:‌ اگر پیش از انقلاب حتی یک روستای گاز‌دار نداشتیم امروز این نعمت الهی تا دور‌ترین نقطه توسعه یافته و اغلب روستاهای ما از امکانات رفاهی چون گاز، برق، تلفن، مدرسه و خانه بهداشت بهره‌مند هستند.
این مسئول ضرورت میزبانی مناسب و شایسته از مسافران و گردشگران را تامین زیر‌ساخت‌ها و توجه به تقویت آنها اعلام کرد.
صابری بیان داشت: با حفظ وحدت و همدلی و توجه جدی به مناطق محروم می‌توانیم مسیر رشد و توسعه را بهتر و شایسته فراهم کنیم و در برقراری عدالت، پرهیز از فساد و تبعیض موفق عمل کنیم.
استاندار اردبیل مسئولان شهرستان سرعین را به شناخت ظرفیت‌ها و آمادگی کامل برای میزبانی از میلیون‌ها گردشگر در 20 روز آینده فراخواند.
این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: از فردا و با آغاز تعطیلات نیمه دوم تابستان سیل گردشگران و مسافران را به شهر سرعین شاهد خواهیم بود و بهتر است از امروز  زمینه و زیر‌ساخت‌های لازم برای اسکان و پذیرایی گردشگران فراهم شود تا میزبانان شایسته و آبرومندی باشیم.
انتهای پیام /
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول