اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان:

فعالیت 13 هزار دانش‌آموز در فعالیت‌های تابستانی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: 13 هزار دانش‌آموز در فعالیت‌های تابستانی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان شرکت کردند.

فعالیت 13 هزار دانش‌آموز در فعالیت‌های تابستانی
علی حامدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: این دانش‌آموزان در کلاس‌های تابستانی و طرح هجرت 3 شرکت کردند.
وی با بیان اینکه در تابستان امسال 70 آموزشگاه آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان مرمت شدند، تصریح کرد: این تعداد مدارس توسط 120 دانش آموز بسیجی در قالب طرح هجرت 3 انجام شده است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان خاطر نشان کرد: رنگ آمیزی، نقاشی، دیوار نویسی و جوش‌کاری میز و صندلی از جمله اقدامات انجام شده در این مدارس بوده است.
وی با اشاره به اینکه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در رشته‌های فرهنگی و هنری، قرآن، احکام، تحقیق و پژوهش، کامپیوتر و هنرهای تجسمی شرکت کرده‌اند، گفت: دانش‌آموزان همچنین در کلاس‌های ریاضی، زبان، فیزیک، نجوم، دروس جبرانی و تقویتی شرکت در طول تعطیلات تابستان پشت سر گذاشتند.
حامدی ابراز داشت: در کنار اینگونه فعالیت‌ها، استفاده از استخرهای شنا، اعزام به اردوهای یک روزه و چند روزه و همچنین اعزام به اردوی راهیان نور غرب کشور از دیگر فعالیت‌های معاونت پرورشی برای دانش آموزان بود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد تعداد پایگاه‌های آموزش و پرورش ناحیه یک گفت: این کلاس‌ها در 40 پایگاه و مدارس قرآنی، یک مرکز تخصصی قرآن، دو کانون فرهنگی و تربیتی و چهار سالن ورزشی برگزار شد.
گفتنی است تعداد 51 نفر از دانش‌آموزان مدارس محروم مقطع راهنمایی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در تابستان امسال به اردوی علوی اعزام شدند.
این اردو به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان انجام می‌شود و به مدت شش روز در محل اردوگاه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است امسال با همکاری سازمان آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی سپاه استان، 185 باب مدرسه با مشارکت یک هزار و 179 نفر از دانش‌آموزان پسر و 42 نفر از دانش آموزان دختر با هزینه بیش از 2 میلیارد ریال مرمت و زیباسازی شده است.
غنی سازی اوقات فراغت با استفاده از نیروهای جوان، خدمات رسانی به مردم روستاها و نقاط محروم کشور، شناسایی زمینه‌های اشتغال و به دنبال آن ایجاد اشتغال از اهداف مهم طرح هجرت است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول