اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

بررسی برنامه‌های آموزش و پرورش برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

لزوم اختصاص امکانات مناسب برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مناطق محروم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان دهلران استان ایلام گفت: باید دغدغه تمام مسئولان این باشد که امکانات مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به مناطق محروم اختصاص یابد.

لزوم اختصاص امکانات مناسب برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مناطق محروم
محمد قاسمی، رئیس آموزش و پرورش دهلران استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با بیان اینکه آموزش‌ و ‌پرورش این شهرستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از تمام توان خود استفاده می‌کند، اظهار داشت: در جهت استفاده و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و جذب آنها باید امکانات و اعتبارات بیشتری توسط مسئولان در اختیار ما قرار گیرد و با توجه به اینکه شهرستان دهلران یک منطقه گرمسیر و با دمای بالای 50 درجه است، باید طوری برنامه‌ریزی شود تا غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در این شرایط جوی به بهترین شکل پر شود.

* استقبال خانواده‌ها از حضور فرزندان خود در برنامه‌های اوقات فراغت

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دهلران استان ایلام با بیان اینکه باید درصد اختصاص امکانات توسط دولت به مناطق محروم بیشتر شود، خاطرنشان کرد: باید دغدغه تمام مسئولان این باشد که امکانات مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به مناطق محروم اختصاص یابد که خوشبختانه در سال‌های اخیر امکانات خوبی در اختیار ما قرار داده شد و توانستیم کلاس‌های ورزشی، احکام و دیگر کلاس‌های مفید دیگر را برای دانش‌آموزان برگزار کنیم که مورد استقبال خانواده‌های دانش‌آموزان نیز قرار گرفته است.

قاسمی در ادامه عنوان کرد: هرجایی که امکانات مناسب در اختیار دانش‌آموزان برای غنی‌سازی اوقات فراغت قرار گیرد، طبیعتا استقبال دانش‌آموزان و جوانان از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت نیز بیشتر خواهد شد.

* خانواده‌ها و آموزش ‌و ‌پرورش در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مکمل هم هستند

وی در ادامه با بیان اینکه در بحث غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، نهاد خانواده نقش مهم و غیرقابل انکاری دارد، اظهار داشت: در کنار خانواده، آموزش و پرورش هم نقش بسیار مهمی دارد و این دو به عنوان دو بازو مکمل هم هستند. فعالیت هر یک از آنها بدون دیگری امکان‌پذیر نخواهد بود و طبعآ برنامه‌های آموزش و پرورش و نهاد خانواده در راستای اجرای اوقات فراغت دانش‌آموزان ناقص خواهد بود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول