اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسافران امروز به تهران برنگردند

کمالوند: ‌تمام‌ محورهای منتهی به استان‌ تهران در استان البرز باز است‌

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه استان‌های تهران و البرز از مسافرانی که قصد بازگشت به تهران و یا شهرهای مختلف استان‌های تهران و البرز را دارند، خواست تا حتیالمقدور بازگشت خود را به روز شنبه موکول کنند.

کمالوند: ‌تمام‌ محورهای منتهی به استان‌ تهران در استان البرز باز است‌
سرهنگ حبیب کمالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر‌اساس تجربه به ماموران پلیس راه ثابت شده است که آخرین روز تعطیلات همواره همراه با ترافیک سنگینی در محورهای منتهی به تهران و شهرهای اطراف بوده است.
وی افزود: علت این است که اکثر مسافران میخواهند در یک مرحله و آنهم در ساعات پایانی آخرین روز تعطیلات به شهرهای مبدا بازگرد‌ند و همین امر موجب میشود تا حجم زیادی از خودروها در چند ساعت خاص وارد محورهای مواصلاتی استان‌های تهران و البرز شوند.
این فرمانده ارشد پلیس افزود: از آنجایی که جاده‌های دو استان فوق دارای شرایط خاص بوده و تعداد محدودی از خودرو امکان حرکت در آن را دارند،‌ طبیعی است که با افزایش خودروها ترافیک سنگین در این محورها ایجاد شود.
وی ادامه داد: بنابراین اگر رانندگان و مسافران برای بازگشت خود برنامه‌ریزی لازم را داشته و با شرایط جاده‌ها و پلیس هماهنگی کنند، شاهد ترافیکهای سنگین در جاده‌ها و بزرگ‌راه‌های فوق نخواهیم بود.
کمالوند در ادامه بیان اینکه تمامی محورهای منتهی به استان‌ تهران در استان البرز باز است، گفت: از مسافران تقاضا داریم در صورتی که کار مهمی در شهرهای مبدا ندارند، بازگشت خود را به روز شنبه موکول کنند.
وی  اظهار داشت: امیدواریم با همراهی رانندگان و پلیس شاهد کمترین خسارات مادی و جانی در آخرین روز تعطیلات تابستانی در محورهای مواصلاتی استان‌های تهران و البرز باشیم.
فرمانده پلیس راه استان‌های تهران و البرز با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز جاری گفت: با اطلاع‌رسانی مناسبی که در این زمینه صورت گرفته است، از رانندگان تقاضا داریم ضمن رعایت قانون، این محدودیت‌ها را در نظر داشته و بر‌اساس آن برای بازگشت برنامه‌ریزی کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول