اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ورود هزاران مسافر تابستانی صورت گرفت؛

ترافیک سنگین در معابر آستارا

خبرگزاری فارس: با ورود هزاران مسافر و افزایش حجم خودروها در آستارا معابر این شهرستان با ترافیک سنگین مواجه شده است.

ترافیک سنگین در معابر آستارا
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، در تعطیلات اخیر کشور بسیاری از هموطنان استان سرسبز گیلان را به عنوان یکی از مقاصد خود برای گذراندن ایام سفر خود انتخاب کردند که در این بین آستارا یکی از شهرستان‌های توریستی گیلان به دلیل وجود جاذبه‌های طبیعی و مجتمع‌های تجاری مرزی به عنوان نخستین مقصد مسافران انتخاب شده است.
مسافران با ورود به آستارا از طرح سالم‌سازی دریا، تالاب استیل، مجتمع‌های تجاری و همچنین گردنه زیبای حیران دیدن میکنند.
بازار بزرگ ساحلی آستارا به عنوان یکی از مراکز بزرگ تجاری این شهرستان میزبان هزاران نفر از گردشگران تابستانی و مسافران اقصی نقاط کشور است.
به گزارش فارس، در حال حاضر خیابان‌های منتهی به مرکز شهر و اطراف مجتمع‌های تجاری شاهد ترافیک سنگین بوده به طوری که حرکت در این معابر قفل شده و به سختی در حال انجام است.
از عید فطر تاکنون در بسیاری از معابر شهر آستارا تردد به کندی انجام میشود و در برخی خیابان‌ها راننده‌ها ناامید از باز شدن قفل ترافیکی موتور را خاموش کرده و منتظر عادی شدن جریان ترافیک هستند.
یکی از مهم‌ترین عوامل ازدحام مسافر نسبت به روزهای گذشته مساعد بودن شرایط جوی هوا در این شهرستان است.
ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی آستارا با حضور در معابر و ورودی این شهرستان با تمام توان و گشاده‌رویی به دنبال خدمت‌رسانی به مردم هستند و صبر و بردباری در مواجه با ترافیک و احتیاط در حین رانندگی مهم‌ترین خواسته پلیس از مسافران تابستانی است.
طبیعت زیبای گردنه حیران، پارک حیات وحش لوندویل، بازار بزرگ ساحلی، بهشت کاکتوس‌ها و بسیاری از مناطق دیدنی از جمله جاذبه‌های آستارا محسوب میشود.
شهرستان مرزی آستارا با وسعتی حدود 334 کیلومتر مربع یکی از زیباترین نواحی ایران است که در شمال ایران و در گیلان حد فاصل این استان و اردبیل واقع شده و به دلیل شرایط آب و هوای ویژه و وجود خاک مناسب قسمت زیادی از شهرستان آستارا پوشیده از انواع رستنی‌ها و گیاهان است.
وجود کشتزارها و جنگل‌های این شهرستان همراه با چشم‌انداز کرانه‌های دریای مازندران ‌در دره میانی استان‌های گیلان و اردبیل بدیع‌ترین منظره‌های طبیعی را به وجود می‌آورد و تحسین هر بیننده‌ای را بر می‌ا‌‌نگیزد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول