اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه گلستان:

آغاز طرح ترافیکی سفرهای تابستانی در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: با توجه به اینکه تعطیلات عید فطر با پایان یافتن تعطیلات شهریور ماه مقارن شده است طرح ترافیکی سفرهای تابستانی در گلستان آغاز شد.

آغاز طرح ترافیکی سفرهای تابستانی در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر مهری‌ در جمع خبرنگاران استان به اهداف اجرای این طرح در استان پرداخت و اظهار داشت: این طرح به منظور اجرای کنترل ترافیک، ایمنی، رهاسازی ترافیک و کاهش حوادث رانندگی با استفاده از تمام ظرفیت‎هایی که در اختیار پلیس راه استان است انجام می‎شود.
وی در خصوص محور آزادشهر به مینودشت که از پرخطرترین و پرحادثه‌ترین مسیرهای ارتباطی استان به شمار می‎رود، بیان داشت: این محور به طول 25 کیلومتر است که کارگاه‎های تولید آجر، مناطق مسکونی، اختلاف ارتفاع و ترافیک اصلی کشور از آنجا عبور می‎کند که یکی از محورهای پرتصادف استان است.
رئیس پلیس راه استان گلستان خاطرنشان کرد: بزرگراه لاین شمالی که نزدیک به هفت سال از احداث آن گذشته تاکنون 14 کیلومتر آن آسفالت شده است که متاسفانه تاکنون زیر بار ترافیکی نرفته است.
مهری در خصوص اینکه اگر این 14 کیلومتر زیر بار ترافیکی می‎رفت با کاهش ترافیک جاده‎ای و کاهش تصادفات مواجه می‎شدیم، افزود: با رعایت موارد ایمنی، نصب علائم و دور برگردان، امید است این 14 کیلومتر به بهره‎برداری برسد تا موجبات کاهش مشکلات جاده‎ای شود.
رئیس حوزه راهسازی اداره کل راه و ترابری استان گلستان نیز در نشست به خبرنگاران گفت: قرار بود تا پس از اتمام آسفالت 14 کیلومتر از محور آزادشهر به مینودشت، با کمک راه و ترابری استان عملیات نصب و خط کشی انجام گیرد تا این 14 کیلومتر به طور موقت زیر بار ترافیک برود که راه و ترابری استان خواهان تکمیل پروژه و تحویل آن شدند.
محمد کلهر اظهار داشت: ما نیز توان پیمانکار را معطوف به این مسئله کردیم تا آسفالت این محور به زودی به اتمام برسد و به طور جدی این پروژه پیگیری خواهد شد که در این راستا همکاری ویژه راه و ترابری استان را نیز طلب می‎کند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول