اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

ایران بهترین الگوی مدیریت اقتصاد اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: کشور ایران اسلامی ما امروز به عنوان الگوی مدیریت اقتصاد اسلامی در دنیا معرفی شده و روز به روز این الگوگیری مورد اقبال و پذیرش ملت‌های دیگر قرار می‌گیرد.

ایران بهترین الگوی مدیریت اقتصاد اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحسین صابری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان خلخال و کوثر اظهار داشت: ملت ما امسال در سال جهاد اقتصادی در سنگر تولید و رونق اقتصادی بیش از هر زمان دیگر توانمندی خود را به دنیا نشان داده و ثابت می‌کند که با تبعیت از رهبر و مقتدای خود می‌تواند تحولی عظیم در دنیا به وجود آورد.
وی با اشاره به موقعیت کشورمان در خیزش امت‌های اسلامی و بیداری ملت‌های مسلمان منطقه تصریح کرد:‌ دشمن برای به انحراف کشیدن اهداف این نهضت‌ها و انقلاب آزادیخواهانه دست به هر ترفندی می‌زند تا مسیر اسلام‌خواهی این نهضت‌ها را به اشکال مختلف به انحراف بکشاند در حالی که با هوشیاری ملت‌های مسلمان هرگز این اهداف و آرمان‌ها به حاشیه رانده نمی‌شود.
صابری با بیان این‌که ملت مسلمان و پایدار ایران امروز با تمام توان خود در برابر ترفندها و هجمه‌های استکبار جهانی ایستاده است، خاطر نشان کرد: ما هرگز به دشمنان اجازه نمی‌دهیم تا علیه این نظام و ملت‌های مسلمان وارد بازی‌های انحرافی و برخی سیاه‌نمایی‌ها شود چرا که حقیقت انقلاب ما چون روز روشن درخشان و تابناک است.
استاندار اردبیل نمونه و نشانه‌ای از این بیداری و آگاهی را حضور ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روز قدس و برپایی نماز عید فطر در روز گذشته اعلام کرد و ادامه داد:‌ دشمن باید از این بیداری‌ها عبرت بگیرد و دست از شیطنت‌های بی‌ثمر خود برداشته و حقانیت ملت‌های مسلمان را در تشکیل حکومتی مستقل و واحد به رسمیت بشناسد.
وی در ادامه سخنان خود به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و ضرورت برقراری آرامش،‌ امنیت و دوری از تنش‌های بی‌مورد را یادآور شد و اضافه کرد:‌ بزرگ‌ترین توصیه رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر حفظ وحدت و یکپارچگی امت‌های اسلامی به ویژه مسئولان و کارگزاران نظام بوده که ما نیز به نوبه خود در استان اردبیل تلاش می‌کنیم به دور از تنش و اختلاف‌های واگیردار کارها را به سرانجام برسانیم و اجازه ندهیم دشمن از این منفز برای ضربه زدن به ما استفاده کند.
صابری حساسیت کار برای مسئولان و مدیران را در نیمه‌دوم سال 90 یادآور شد و گفت: ما در روزهای پیش رو برگزاری انتخابات مجلس و آمارگیری را داریم که امیدواریم در هر دو مقطع بتوانیم با همراهی مردم و همدلی امت اسلامی به نتیجه و ثمره کارهای خود به بهترین شکل دست یابیم.
وی افزود: ‌در این برهه از زمان مسئولان با تمام توان باید برای رفع نواقص کاری و خدمت بیشتر به مردم به صحنه بیایند تا دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی این انقلاب و آرمان‌های آن را مورد هجمه و فزون‌خواهی خود قرار ندهند.
صابری در ادامه تصریح کرد:‌ امیدواریم از ویژگی‌ها و خصلت‌های شهدا از جمله شهیدان رجایی و باهنر که پاکی، صداقت، اخلاص، امانتداری و خداترسی را در تمام ابعاد زندگی خود به کار بستند، بیشتر الگو و الهام بگیریم.
 
* مکتب شهدا ولایتمداری بی‌چون و چراست
استاندار اردبیل همچنین با حضور در مراسم بزرگداشت شهدای والامقام سه ماهه دوم شهرستان کوثر در مسجد جامع گیوی خاطرنشان کرد: دولتمردان باید شهدا وعمل به وصایای آنها را در اولویت قرار داده و از آنها درس بگیرند.
سیدحسین صابری اضافه کرد:‌ در امورات خود نباید غافل شویم چرا که غفلت از شهدا تهاجم فرهنگی دشمن و ضربه زدن به نظام ما را به دنبال دارد و نظام ما را از اهداف خود به بیراهه سوق می‌دهد.
وی ضرورت توجه به مناطق محروم را یادآور شد و خطاب به مسئولان ادامه داد:‌ حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی روز قدس وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است.
صابری گفت:‌ مسئولان باید با خدمتی صادقانه و روزافزون به این حضور پاسخی مثبت دهند و تمام توان خود را با توجه به امکانات محدود خود در مسیر خدمتی بی‌منت به کار گیرند.
به گزارش فارس، امام جمعه کوثر نیز در این مراسم خدمت صادقانه به مردم را شاخص و ویژگی مدیریت ممتاز در نظام اسلامی اعلام کرد و افزود:‌ شهیدان رجایی و باهنر با تکیه بر همین اصول محوری توانستند در قلب ملت ایران جای بگیرند.
حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی با بیان این‌که دولت عدالت‌محور احمدی‌نژاد نیز به دلیل خدمتگزاری بی‌منت به مردم و تلاش در مسیر عدالت‌گستری رهروی همین مکتب آرمانی است، تصریح کرد: ‌این دولت خود را وقف خدمت به مردم کرده است.
وی خاطرنشان کرد: ‌دولتمردان با پیروی از شیوه‌های رفتاری پیشینیان خود باید فصل جدیدی از خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم را در کشور بگشایند.
عبداللهی افزایش رضایتمندی مردم و توجه به مناطق محروم را از دیگر ویژگی‌های بارز دولت عدالت‌محور نهم و دهم اعلام کرد.
وی اضافه کرد: ‌دولت شهید رجایی هر چند عمر بسیار کوتاهی داشت اما نخستین دولت مکتبی ایران بود که توانست ولایتمداری را شاکله اصلی خدمتگزاری صادقانه قرار دهد.
امام جمعه کوثر ادامه داد:‌ شهیدان رجایی و باهنر گوهرهای پاکی بودند که بسیار زود از میان ما رفتند اما راه و یاد آنها فراموش نشدنی است.
وی با برشمردن برخی ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری این شهدا گفت:‌ اخلاص، ساده‌زیستی، مردم‌باوری و خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های این شهیدان والامقام بوده که در همه عرصه‌ها و برهه‌ها می‌تواند الگوی بی‌نظیر ما باشد.
عبداللهی در ادامه سخنان خود به مشکلات و نیازهای این شهرستان اشاره کرد و افزود: ‌اشتغال مهم‌ترین مشکل در این منطقه است که با تدبیر دوراندیشانه مسئولان می‌تواند این معضل برطرف شود.
وی از آغاز عملیات اجرایی شبکه پایاب سد گیوی به عنوان گامی مهم در مسیر توسعه کوثر یاد کرد و بر تسریع در روند اجرای آن تاکید کرد.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول