اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور ماشین‌آلات اداره کل بنیاد مسکن فارس خبر داد:

ارتقای مدیریت الکترونیک در امور ماشین‌آلات فارس

خبرگزاری فارس: مدیر امور ماشین‌آلات اداره کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: در حال گسترش شبکه‌های ارتباط الکترونیک با هدف افزایش بهره‌وری در سیستم مدیریت کیفی امور ماشین‌آلات این نهاد هستیم.

ارتقای مدیریت الکترونیک در امور ماشین‌آلات فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، حسین اعرابی با تشریح فعالیت‌های انجام شده و در حال انجام این مدیریت در بخش نوآوری‌های الکترونیک و برنامه‌ریزی اظهار داشت: سایت اطلاع‌رسانی جدید این مدیریت در حال طراحی و تکمیل اطلاعات جدید است که به زودی بر روی اینترنت قرار می‌گیرد که حاوی آخرین اطلاعات و اخبار  مربوطه است.
وی افزود: به منظور ارتباط موثر مدیریت و پرسنل امور ماشین‌آلات، ارتباط ویدئوکنفرانس بین اداره کل بنیاد مسکن و این مدیریت ایجاد شده است.
این مسئول ادامه داد: راه‌اندازی سیستم رده‌بندی رانندگان با هدف اعطای رتبه بنیاد و ارشدیت رانندگان باسابقه و نصب درجه بر روی لباس‌های فرم آنان از دیگر اقدامات انجام شده در این مدیریت است.
به گفته اعرابی دکل رادیویی و اتصال به شبکه اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس نیز از جمله دستاوردهای نظام مدیریتی بوده که این دکل نصب شده رادیویی 30 متر ارتفاع دارد و امکان استفاده از اینترنت پرسرعت با پهنای باند دو مگابایت در ثانیه را  فراهم آورده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول