اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد:

جامع بودن طرح‌های مدیریت شهری ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید طرح‌هایی که توسط مدیریت شهری ارومیه ارائه می‌شود طرح‌های جامعی باشند.

جامع بودن طرح‌های مدیریت شهری ارومیه
به گزارش خبرگزای فارس از ارومیه پرویز جلیلی یکشنبه شب در آیین افتتاح 226 پروژه عمران شهری که به صورت نمادین در محل پروژه ولایت در خیابان ولایت ارومیه و در فضای روباز برگزار شد، اظهار داشت: همدلی و همیاری مدیریت عالی استان با مدیریت شهری و دیگر مسئولان ذی‌ربط سبب شده تا امروزه بتوانیم توانمندی مدیریت شهری ارومیه به نمایش بگذاریم.
وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه تاکنون به دور از نگرش سیاسی به کار خود ادامه داده‌اند، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر ارومیه به فکر خدمت‌رسانی و ارائه خدمتی صادقانه به مردم وارد عرصه شده است و مشکلات پیش‌رو در مدیریت شهری ارومیه را رفع کرده است.
این مسئول افزود: فضای موجود در شورای اسلامی و شهرداری ارومیه فضای صمیمی و به دور از چالش را تجربه می کند.
جلیلی با بیان اینکه شهردار ارومیه باید در حفظ فضای موجود در شهر تلاش کند، خاطرنشان کرد: در این میان قانونمندی می‌تواند نقش خوبی در این راستا ایفا کند.
وی با تاکید بر همکاری و همراهی مردم در مدیریت شهری ارومیه، گفت: مردم فضای شهر را متعلق به خود بدانند و در راستای مشارکت مالی در اداره شهر شهرداری را همراهی کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه در مدیریت شهری ارومیه جامعیت طرح‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار داشت: اجرای طرح‌ها در شهر ارومیه باید تنوع داشته باشد و در بخش‌های مختلفی این طرح‌ها اجرایی شوند.
جلیلی اعلام کرد: در این صورت می‌توانیم اعلام کنیم که مدیریت شهری ارومیه توجه همه جانبه به نیازهای شهر دارد.
وی با اشاره به جامع بودن طرح‌ها، افزود: ما وظیفه خدمت‌رسانی خود را انجام می‌دهیم و اعتقاد داریم ادای تکلیف و انجام وظیفه جزو اصلی‌ترین وظایف و مسئولیت‌های ماست.
این مسئول افتتاح طرح‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، زیباسازی، فضای سبز و عمرانی را از جمله خدماتی عنوان کرد که شامل تنوع و پراکندگی در مناطق هستند و گفت: تمام این‌ها در زمینه‌هایی که لازمه شهر است انجام گرفته‌اند.
جلیلی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر این هفته‌ را فرصتی مناسب برای انعکاس خدمات و فعالیت‌های انجام شده عنوان کرد و افزود: حل مشکلات نیازمند پیگیری، جدیت و تلاش گسترده است و مردم با شعور و دانش بالای خود خادمین را همواره تشخیص و در تصمیم‌گیریهای خود یاری میدهند.
وی با قدردانی از خدمات عمرانی شهرداری در چند ماه اخیر، افزود: لازم است خدمات عمرانی و پروژه‌های فرهنگی در مناطق محروم بیشتر شود تا شاهد آبادانی این مناطق باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول