اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌استاندار سیستان و بلوچستان:

دولت نهم و دهم‌ ساختار تئوری‌های مدیریتی وارداتی را بهم ریخت

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دولت نهم و دهم، ساختار تئوری‌های مدیریتی وارداتی غربی را بهم ریخت.

دولت نهم و دهم‌ ساختار تئوری‌های مدیریتی وارداتی را بهم ریخت
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری و جشنواره شهیدان رجایی و باهنر در استانداری سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هفته دولت اظهار داشت: همه مدیران، مسئولان و کارکنان اعم از بومی و غیر بومی که در دورترین نقاط استان پهناور سیستان و بلوچستان با شرایط ویژه و مشکلات فراوان، خدمت می‌کنند مدیران نمونه و برتر هستند.
وی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان در قوای سه‌گانه دولت و نیز نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی افزود: تعریف و نوع خدمت در سیستان و بلوچستان مضاعف و متفاوت با سایر نقاط کشور است و بر مبنای نیت خیر و معنوی امکانپذیر شده است.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: شاخص‌های تعریف شده را نمی‌توان ملاک امتیازبندی مدیران دانست زیرا آنها با توان بسیار از امکانات محدود، نهایت بهره‌وری را دارند.
آزاد یادآور شد: خدمات ویژه نظام و دولت در ابعاد مختلف بر همه مردم مبرهن و تأثیرات آن در روحیه مردم بارز است.
وی با اشاره به پیش‌بینی‌ها و دیدگاه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب در خیزش‌های اسلامی و سقوط دیکتاتورها هشدار داد: باید هوشیارانه متوجه تفاوت و وجه تمایز توطئه‌های صهیونیستی با حرکت‌های اصیل اسلامی باشیم و هر خیزشی را نباید بیداری اسلامی تلقی کنیم.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیاری از سیاست‌ها و رویکرد دولت نهم و دهم با سایر دولت‌ها متمایز است گفت: مدیریت سهمیه‌بندی بنزین و سوخت، اجرای گام نخست طرح بزرگ تحول اقتصادی، ارتباط تنگاتنگ مدیران و مسئولان با مردم، ایجاد فضای خدمتی برای دایره مدیریتی از جمله این خدمات است.
آزاد از مردم، مسئولان و رسانه‌ها خواست تا در بیان مطالب ضمن حفظ اعتماد و القای امید در جامعه، آینده روشنی از نظام برای نسل‌های بعد متصور شوند تا همواره جامعه پویا و زنده‌ای داشته باشیم.
وی با تأکید بر اینکه نباید انجام کارهای بزرگ مانع توجه به امور مردم شود یادآور شد: وظیفه مدیران و مسئولان حفظ وحدت است و باید در مراجعات مردمی خارج از تعصبات قومی و مذهبی خدمت‌رسانی کنند در غیر این صورت خیانت کرده‌اند.
مقام عالی دولت در سیستان و بلوچستان در ادامه بر رعایت صرفه‌جویی میزان اعتبارات، توازن در هزینه، بهره‌وری بهینه در امور استفاده از مکان‌ها و فضاها و ظرفیت‌های خالی دستگاه‌ها و ادارات، رفع موانع در سرمایه‌گذاری‌ها و شناسایی آنها و جلوگیری از فساد اداری تأکید کرد.
آزاد  هشدار داد: سعی نشود با رعایت برخی ملاحظات و یا پوشش گذاشتن بر اشتباه و فساد مسئول یا مدیر دستگاهی، اختلاس، رشوه‌گیری، رانت‌خواری و فساد اداری رایج و تقویت شود بلکه با این پدیده سخت برخورد شود.
وی توجه و خدمت به مردم را شعار اساسی و محور اصلی نظام عنوان کرد و افزود: هر کس نیت خیر دارد باید هدفش ایجاد اشتغال و کارآفرینی که از محورهای اساسی و ضروری در استان است، باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: اموال، زمین‌ها، ساختمان‌ها و امکانات اداری شناسایی و لیست‌برداری شود تا فضاها و امکانات بلااستفاده برای موارد ضروری دیگر بکار گرفته شود.
آزاد به انتخابات مجلس دهم اشاره و خاطرنشان کرد: هیچ یک از دستگاه‌ها، مدیران و مسئولان حق استفاده از امکانات دولتی را بر له یا هیچ کاندیدایی ندارند.
وی خطاب به مسئولان تأکید کرد: از مواضعی که در آن اتهامی وجود دارد، پرهیز و دوری کنید و وظیفه شرعی خود را به نحو احسن انجام دهید.
معاون توسعه و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این جلسه گفت: خدمات نظام به ویژه دولت نهم و دهم بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.
حامدعلی مبارکی با اشاره به اینکه اکنون شهرستان‌های استان به صورت شهرهای کارگاهی مملو از کار و تلاش درآمده افزود: اتمام پروژه‌ها و طرح‌های زیربنایی در زمینه‌های مختلف اهداف توسعه و پیشرفت را در استان محقق می‌کند.
وی با معرفی تعدادی از مدیران جدید و قدردانی از مدیران سابق یادآور شد: 57 دستگاه اداری استان سیستان و بلوچستان مشمول (رتبه‌بندی و امتیازبندی) در سنجش شاخص‌های عمومی و خصوصی شده‌اند.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به اینکه همه مدیران استان، مدیران تلاشگر و نمونه هستند و با همت و تلاش مضاعف در استان مجاهدت می‌کنند خاطرنشان کرد: امتیازبندی امسال در شاخص‌های عمومی و اختصاصی بوده و سه دستگاه در شاخص‌های عمومی و سه دستگاه در شاخص‌های اختصاصی و پنج دستگاه در محورهای هشتگانه و سه دستگاه در سطح ملی و سه فرمانداری نیز برتر شناخته شده‌اند.
مبارکی مصادیق سنجش‌ها و ارزیابی عملکرد را عمدتاً در توانمند سازی و تقویت مدیران، استقرار دولت الکترونیک، ساماندهی نیروی انسانی، سلامت اداری، اصلاح فرآیندها، تکریم ارباب رجوع، میزان خدمات رسانی مفید و... عنوان کرد.
در پایان این گردهمایی از سه دستگاه در شاخص‌های عمومی، سه دستگاه در شاخص‌های اختصاصی، پنج دستگاه در سطح ملی، سه فرمانداری برتر در سطح استان و تعدادی از کارمندان و کارکنان نمونه در شاخص‌های اختصاصی و عمومی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول