اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمبود اعتبار بلای جان پروژه مصلی اصفهان؛

اختلاف مدیریتی و فرسودگی پروژه مصلی صحت ندارد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: کمبود اعتبار بلای جان پروژه مصلی اصفهان است و طرح مباحثی همچون اختلاف مدیریتی و فرسودگی پروژه مصلی صحت ندارد.‌

اختلاف مدیریتی و فرسودگی پروژه مصلی صحت ندارد
سید جمال الدین صمصام شریعت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به صحبت‌های سخنگوی شورای شهر در ارتباط با فرسودگی سازه‌های مصلی اظهار داشت: سازه‌های مصلی اصفهان به طور مقاوم است و مشکلی ندارد و طرح چنین مباحثی در خصوص فرسودگی این سازه‌ها بیهوده است.
وی افزود: مدیریت استان لازم نیست که در برابر شورای شهر پاسخگو باشد، بلکه در صورت بروز هرگونه تخلف طبق قانون به آن رسیدگی می‌کند.
معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی مصلی اصفهان پس از مدت‌ها سرعت گرفته است، تصریح کرد: برخی از کسانی که به تأخیر در اجرای مصلی انتقاد دارند زمانی خود در مصدر کار مصلی بوده‌اند اما کاری از پیش نبرده‌اند.
وی تاکید کرد: آماده‌ایم همین امروز پروژه‌های عظیمی مثل مصلی را به کسانی واگذار کنیم که ادعا دارند می‌توانند مراحل اجرایی آن را با سرعت به اتمام برسانند مشروط به آنکه پیش‌بینی بودجه و اعتبار آن را نیز در نظر بگیرند.
صمصام شریعت در پاسخ به این سئوال که مشکل کند پیش رفتن عملیات ساخت و تکمیل مصلی در این سال‌ها چه بوده است؟، اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل این طرح کمبود اعتبار است و با وجود شش برابر شدن اعتبارات دولتی مصلی، مهم‌ترین مشکل آن کمبود اعتبارات است و هیچ مشکل مدیریتی در این ‌اربتاط‌‌ وجود ندارد.
وی بیان داشت: برای تکمیل مصلی 40 میلیارد تومان اعتبار لازم است که در سال 90، 3 میلیارد و 500 میلیون تومان برای آن بودجه در نظر گرفته شده ست.
معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: برای شیشه‌های مصلی 23 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و با توجه به اینکه شیشه از نظر اقلیمی با آب و هوای اصفهان سازگاری ندارد و باعث گرم شدن محیط می‌شود و نیز از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست بنابراین سقف مصلی با همان شیشه کار می‌شود و برای شبستان از مصالح غیر شیشه استفاده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مهندسان مشاور و متخصصان معماری، برق، ساختمان و تأسیسات روی جزئیات معماری مصلی کار می‌کنند، ادامه داد: برای سقف شبستان از مصالح سبک همچون کامپوزیت استفاده می‌شود.
صمصام شریعت در پاسخ به این سئوال که بعضی از مسئولان عنوان می‌کنند که مباحث مدیریتی و اختلاف نظرها سبب معطل ماندن پروژه مصلی اصفهان شده است؟، تصریح کرد: هیچ گونه اختلاف در هیئت مدیره وجود ندارد و حتی نمایندگان هیئت امنا که در هیئت مدیره هستند نیز در کمال وفاق و همدلی با ما مشارکت دارند.
وی افزود: جالب این جا است که این مباحث مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر در حالی است که فتح الله معین به عنوان یکی از اعضای شورای شهر و نماینده شورا در هیئت مدیره مصلی حضور دارد.
معاون عمرانی استاندار اصفهان یادآور شد: هیئت مدیره فعلی مصلی را معاونت عمرانی استانداری، شهردار اصفهان، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و دو تن دیگر که منتخب هیئت امنا هستند، تشکیل می‌دهد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول