اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس خواستار شد:

تعیین تکلیف مدیریت منطقه آزاد اروند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مسئولان مرتبط با مناطق آزاد باید هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف مدیریت این منطقه اقدام کنند.

تعیین تکلیف مدیریت منطقه آزاد اروند
عبدالله کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: بلاتکلیفی مدیریت منطقه آزاد اروند در اقتصاد منطقه تأثیر منفی دارد.
وی با اشاره به اینکه منطقه آزاد اروند بیش از دو ماه است که مدیریت ندارد، ادامه داد: تسریع در انتخاب مدیرعامل جدید منطقه آزاد اروند ضروری است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دو سال گذشته منطقه آزاد اروند اقدامات مطلوبی در سطح شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اجرا کرده بود، افزود: در حال حاضر به‌دلیل بازداشت مدیرعامل این منطقه، پروژه‌های عمرانی با رکود مواجه شده است.
وی افزود: متاسفانه با گذشت دو ماه از بازداشت مدیرعامل منطقه آزاد اروند، هنوز دلیل بازداشت وی برای نمایندگان مردم آبادان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی مشخص نشده است.
کعبی با اشاره به امضای چک‌ و اسناد منطقه آزاد اروند توسط مدیرعامل بازداشت شده این منطقه در زندان، تصریح کرد: دولت باید هر چه سریع‌تر برای انتخاب مدیرعامل و یا سرپرست این منطقه، اقدام مناسبی را انجام دهد.
وی در ادامه با بیان اینکه تصویب و فعالیت منطقه آزاد اروند بارقه امیدی در دل مردم خرمشهر و آبادان ایجاد کرده بود، گفت: متاسفانه امروزه بلاتکلیفی منطقه آزاد اروند، باعث شده امید شهروندان رنگ یأس به خود گیرد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: توقف و کندی بسیاری از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در منطقه آزاد اروند تبعات منفی به‌دنبال خواهد داشت.
وی با اشاره اهمیت و موقعیت استراتژیک منطقه آزاد اروند، گفت: عدم تعیین تکلیف مدیریت منطقه آزاد اروند سبب ایجاد خلل در جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌های مهم و زیرساختی خواهد کرد.
کعبی بیان کرد: بلاتکلیفی مدیریت منطقه آزاد اروند نباید بیش از این به‌طول بیانجامد بلکه مسئولان مرتبط با مناطق آزاد اروند در راستای احیای مجدد این منطقه باید در انتصاب مدیرعامل جدید یا سرپرست منطقه آزاد اروند اقدام عاجل به عمل آورند.
وی افزود: پروژه‌های عمرانی، گردشگری و زیرساختی بسیار متعددی در این منطقه در حال اجراست که بسیاری از کاستی‌ها و کمبودهای موجود را برطرف می‌کند و نباید در اجرای این پروژه‌ها بیش از این خلل وارد شود.
نماینده مردم آبادان در پایان ابراز امیدواری کرد: با تعیین تکلیف مدیریت منطقه آزاد اروند شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش فعالیت‌های تجاری و اقتصادی این منطقه باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول