اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریدون‌کنار خواستار شد؛

جلوگیری از شیوع آفت‌های مدیریتی

خبرگزاری فارس: امام جمعه فریدون‌کنار خواستار جلوگیری از شیوع آفت‌های مدیریتی در کشور شد.

جلوگیری از شیوع آفت‌های مدیریتی
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، حجت‌الاسلام سید محمود جلالی صبح امروز در جلسه تودیع معاون فرماندار شهرستان فریدون‌کنار اظهار داشت: آفت‌های مدیریتی امروز در میان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مختلف کشور وجود دارد که باید برای سلامت و رفع این موضوع با جدیت گام برداشت.
وی مهم‌ترین آفت‌های مدیریتی فعلی را سوء رفتار، خودپسندی، سازمان‌گرایی، فزون‌خواهی، فزون‌گویی، اجبار و تحکم در رفتار، منت و تقدم رابطه بر ضابطه برشمرد.
امام جمعه فریدون‌کنار بیان داشت: امکانات موجود در ادارات و نهادها باید در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب و احیای ارزش‌های اسلامی همچون اجرای عدالت، خدمت به مردم و امانت‌داری به کار بسته شود.
جلالی تاکید کرد: سازمان‌گرایی در مدیریت موجب کج‌روی و گم شدن اهداف اصلی می‌شود و تبعات آن بر پیکره جامعه تاثیر منفی به‌سزایی خواهد داشت.
امام جمعه فریدون‌کنار با بیان اینکه تحقق اهداف نظام باید محور فعالیت‌های مدیران قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: مدیرانی که سازمان‌گرا باشند تقدس سازمان برای آنها بر تقدم انسانی او حاکم می‌شود، ولی باید به ‌همین جهت در راستای تکمیل روند خدمت به مردم پس از انقلاب در سراسر کشور از شیوع آفت‌های مدیریتی جلوگیری کرد.
وی با تاکید بر اینکه تصمیم‌گیری‌ها برای مردم و جامعه باید پیش از تصویب و اجرای کارشناسی شده باشد، خواستار اجرای فرهنگ مشورت در بین مسئولان شد.
جلالی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با تبعیض مخالف است، متذکر شد: تبعیض یکی از عوامل تخریب در جامعه است و در همین راستا باید از فاصله میان مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی و غریبه و آشنا کاسته شود.
این مسئول اذعان داشت: نباید اجازه داد خرافه‌گرایی، عدم پذیرش حقیقت و عدم تبعیت از آرمان‌های انقلاب در جامعه اسلامی رواج پیدا کند.
در این نشست محمدعلی آزادی کناری تودیع و کسی معارفه نشد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول