اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تکریم و معارفه یک مدیر صورت گرفت

اقدام جالب مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی

مدیر سابق اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در روز تکریم خود از مسئولیتش، اقدام جالبی انجام داد که می‌تواند الگویی برای مدیران باشد.

اقدام جالب مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالله قیصری در مراسم تودیع خود از مسئولیت جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی وقتی پشت تریبون قرار گرفت، از سرایدار اداره تحت مدیریت خود به شکل ویژه‌ای قدردانی کرد.

وی با نام بردن از آقای خلیل‌تاش (آقایی) گفت:‌ وی حق پدری بر گردن من دارد و حقیقتا ‌نمونه‌ای از یک کارمند جهادی و مخلص است.

قیصری با بیان اینکه هیچ مدیری نباید از خدمات و زحمات کارکنان خود غافل شود، گفت: ‌آقای خلیل‌تاش با وجود بازنشستگی، حدود شش ماه است که به علت کمبود نیرو بدون حقوق این اداره را یاری کرده است.

مدیر سابق اداره جهاد کشاورزی بهمئی همچنین از آقای خوب، ایثارگر و رزمنده دفاع مقدس برای کدورتی که در بین بود، پوزش خواست و گفت: از این ایثارگر ارزشمند طلب حلالیت دارم.

قدردانی از سرایدار و عذرخواهی از یک رزمنده دفاع مقدس در مقابل حاضرین، دو اقدام خوب قیصری بود که در این آیین حاضرین را تحت تأثیر قرار داد.

انتهای پیام/82005/گ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول