اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده خبر داد

راه‌اندازی فروشگاه سموم کشاورزی در لنده

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر کشاورزی به کشاورزان شهرستان فروشگاه سموم کشاورزی افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

راه‌اندازی فروشگاه سموم کشاورزی در لنده

مختار مشهدی‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده گفت: با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و محصولات کشاورزی در سطح کشور و جهان ارائه به موقع این محصولات به کشاورزان می‌تواند در رشد و ارتقاء سطح کشاورزی شهرستان مؤثر باشد.

وی افزود: یکی از محصولات و مواد لازم در بحث کشاورزی سموم بوده که باید به موقع و در زمان مورد نیاز میان کشاورزان توزیع شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده تصریح کرد: در این راستا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با همکاری سازمان جهاد استان فروشگاه سموم کشاورزی را در شهرستان افتتاح و راه‌اندازی کرده است.

مشهدی‌زاده افزود: ما سعی کرده‌ایم سموم مورد نیاز کشاورزان در بخش کشاورزی و باغداری را تأمین و در اختیار کشاورزان قرار دهیم تا با کاهش هزینه ایاب و ذهاب کمکی به کشاورزی شهرستان کرده باشیم.

وی خاطر نشان ساخت: در گذشته سموم مورد نیاز کشاورزان از شهرستان‌های همجوار تهیه می‌شد که با راه‌اندازی این فروشگاه دیگر احتیاجات کشاورزی در شهرستان مهیا خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده گفت: با توجه به آغاز فصل کشت در شهرستان و برای جلوگیری از کمبود سموم جهت دفع آفات کشاورزی، به مقدار مورد نیاز سموم به شهرستان وارد شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

مشهدی‌زاده به نقش بخش خصوصی در توسعه کشاورزی اشاره و گفت: ما آمادگی داریم در همه زمینه‌ها حتی قسمت سموم و بذر و ... با بخش خصوصی همکاری لازم را داشته باشیم چراکه ورود بخش خصوصی به کشاورزی باعث توسعه و رشد کشاورزی شهرستان خواهد شد.

انتهای پیام/82013/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول