اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ایستگاه تحقیقات کشاورزی اردبیل:

نمایشگاه پژوهش و تحقیقات کشاورزی برگزار می‌شود

رئیس ایستگاه تحقیقات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته پژوهش هفته آینده نمایشگاه پژوهش و تحقیقات کشاورزی در اردبیل برگزار می‌شود.

نمایشگاه پژوهش و تحقیقات کشاورزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر ابرقانی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه تحقیقات و پژوهشی جهادکشاورزی اردبیل اظهار کرد: به مانند سال گذشته امسال نیز به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در استان نمایشگاه پژوهش و تحقیقات از روز شنبه 15 آذر ماه به مدت یک هفته آغاز خواهد شد.

وی گفت: ما نیز از طرف جهادکشاورزی استان نسبت به سال گذشته هر چه باشکوه‌تر شرکت خواهیم کرد و سعی و اهتمام کلی ما بر این خواهد بود که توانمندی‌ها و دستاوردهای تحقیقاتی جهادکشاورزی استان را برای بازدید عموم و مسئولان استانی به معرض نمایش گذاشته و از این طریق که امروزه نمایشگاه‌ها با هدف‌گذاری اطلاع‌رسانی نه صرف تبلیغات است در افکار عمومی شناخت و باورهای تحقیقاتی را ارتقاء بخشیم.

رئیس ایستگاه تحقیقات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل با اشاره به جایگاه علمی و عملی روابط عمومی افزود: امروزه در تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی حتی در شرکت‌های خصوصی موضوع روابط عمومی بسیار مهم بوده و در امر تحقیقات نیز با رفع خلاء اطلاعاتی در زمینه اطلاع‌رسانی ارزش‌های علمی و عملی تحقیقات این امر باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان باشد.

ابرقانی ادامه داد: مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان با هشت بخش فعال در نمایشگاه مذکور شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل با اشاره به نقش ترویج در کنار تحقیق بیان کرد: این مدیریت نیز با مسئولیت و وظیفه مهم ذاتی خود در انتقال یافته‌های تحقیقاتی و نتایج پژوهش به دست کشاورزان و تولیدکنندگان اقدام خواهد کرد.

علیرضا خواجوی گفت: مدیریت ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی تمامی سعی و اهتمام خود را در برگزاری نمایشگاه و انتقال آخرین یافته‌های تحقیقاتی به آنان به کار خواهد بست.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل نیز با اشاره به اهمیت برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها در ارتقای سطح علمی و عملی کشاورزان گفت: نقش روابط عمومی در اغنای افکار عمومی و توسعه تفاهم درون و برون سازمانی بسیار مهم بوده که مسئولیت خطیر آن در چهار محور علمی نشر دانش و فهم توسعه آگاهی، توسعه تحلیل و مطالعات افکار عمومی، جلب مشارکت مردمی و اصلاح سیاست‌ها و عملکردهای مدیریتی و از همه مهم‌تر کاهش شکاف‌ها و نابرابری‌های اطلاعاتی منتج به تفاهم ارتباطی بسیار مهم است.

جاوید صحرایی افزود: در مجموعه تحقیقات جهادکشاورزی استان که تمامی نتایج تحقیقات در راستای افزایش تولید و توانمندسازی تولیدکننده است باید لحظه به لحظه نتایج ارزشمند تحقیقاتی با جریان‌سازی اطلاعات علمی به اغنای افکار عمومی پرداخت و مسئولان تصمیم‌ساز را با افزایش شناخت و آگاهی از جایگاه بسیار مهم تحقیقات و پژوهش آشنا کرد تا جایگاه علمی تحقیقات و ضرورت دخیل بودن آن در عملیات تولید بیش از پیش مشهود باشد.

وی با قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل در عرصه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی گفت: به حول و قوه الهی با سعی و تلاش کافی و لازم در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری شرکت خواهیم کرد و توانمندی‌ها و دستاوردهای تحقیقاتی کشاورزی استان را در طبق اخلاص به معرض نمایش خواهیم گذاشت.

وی اظهار امیدواری کرد مسئولان برگزارکننده نمایشگاه در تعیین و توزیع عادلانه فضای نمایشگاهی در قالب غرفه‌بندی آن مقدار فضایی که در مقایسه با فعالیت‌های تحقیقاتی است، قرار دهند.

انتهای پیام/62001/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول