اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

روزنامه‌نگار‌ معروف ونزوئلایی:

اقدامات مخربانه اپوزیسیون ونزوئلا در سطح بین‌المللی بی‌نتیجه مانده است

روزنامه‌نگار و فعال سیاسی ونزوئلایی اعلام کرد: اقدامات مخربانه اپوزیسون ونزوئلا در سطح بین‌المللی با شکست روبرو شده و بی‌نتیجه مانده است.

اقدامات مخربانه اپوزیسیون ونزوئلا در سطح بین‌المللی بی‌نتیجه مانده است

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «کورئو دل اورینوکو»، «خوزه ویسنته رانخل» روزنامه نگار و فعال سیاسی ونزوئلایی در برنامه تلویزیونی «امروز با ویسنته» ضمن بی‌نتیجه اعلام کردن اقدامات مخربانه اپوزیسیون به برخی از شکست‌های آن‌ها در عرصه بین‌المللی اشاره کرد.

«رانخل» در ادامه عضویت ونزوئلا در شورای امنیت سازمان ملل متحد، پیروزی مجدد «دیلما روسف» به عنوان رئیس جمهور برزیل و افشای فساد «ماریا راخوی» نخست وزیر اسپانیا و حزب محبوب وی درباره ارائه رهنمودهایی به احزاب سیاسی مخالف و اعضای سازمان «میز اتحاد دموکراتیک» (سازمانی مخالف دولت ونزوئلا) در این کشور آمریکای لاتینی را از جمله شکست‌های اپوزیسیون در عرصه بین‌المللی دانست.

این روزنامه‌نگار ونزوئلایی افزود: اعضای سازمان «میز اتحاد دموکراتیک» این کشور از ابتدا دارای یک رهبر مشخص برای پیشبرد اهدافشان نبوده‌اند.

«ویسنته» در طول برنامه تلویزیونی خود گفت: در بین اعضای سازمان «میز اتحاد دموکراتیک» ونزوئلا، ناامیدی و دلسردی وجود دارد؛ این سازمان امیدوار است با همکاری و مشارکت «خسوس چوئو تورآلبا» یکی از رهبران اپوزیسیون این کشور بتواند همگرایی و اتحاد بین اعضایش را از سر گیرد و دلسردی آن‌ها منجر به حضور کم‌رنگشان در وقایع عمومی این کشور نشود.

به گزارش فارس، ونزوئلا در فواصل ماه‌های فوریه و می سال گذشته (بهمن 92 تا خرداد 93) شاهد درگیری‌ها و آشوب‌های متعددی از سوی اپوزیسیون این کشور بود که به گفته دولت ونزوئلا هدفش ایجاد بی‌ثباتی و ناآرامی در دولت و برهم زدن آرامش و امنیت در کشور بود.

دولت ونزوئلا با اتخاذ تدابیری مؤثر و مفید با کمک همبستگی و اتحاد بالای مردم این کشور آمریکای جنوبی عوامل این فتنه را ناکام گذاشت و اجازه نداد این گروه به اهدافشان برسند.

«خوزه ویسنته رانخل» روزنامه‌نگار معروف در ونزوئلا می‌باشد که از دهه 60 تا 80 قرن بیستم در زمره فعالان سیاسی این کشور قرار داشت، وی پس از شکست در 2 دور از انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا عاقبت در سمت معاون اول «هوگو چاوز» رئیس جمهور سابق این کشور از سال 2002 تا 2007 مشغول به کار بوده است.

«رانخل» هم ‌اکنون در حال فعالیت در بخش‌های مختلف سیاسی کشور بوده و مسائل گوناگونی را در این خصوص مورد تحلیل قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول