اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

سناتورهای آمریکایی به دنبال جلوگیری از عضویت ونزوئلا در شورای امنیت

چند تن از نمایندگان مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای به اوباما خواستار جلوگیری از عضویت غیر دائم ونزوئلا در شورای امنیت سازمان ملل شدند.

سناتورهای آمریکایی به دنبال جلوگیری از عضویت ونزوئلا در شورای امنیت

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین به نقل از «ال اونیورسال»، چند تن از نمایندگان مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای به اوباما خواستار جلوگیری از عضویت غیردائم ونزوئلا در شورای امنیت سازمان ملل شدند.

این نمایندگان در نامه خود به اوباما آورده‌اند: اظهارات «مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا علیه سازمان ملل و همچنین عملکرد دولت وی مغایر اصول اساسی و قوانین منشور سازمان ملل متحد می‌باشد.

در این نامه همچنین آمده است: حضور ونزوئلا در شورای امنیت سازمان ملل با توجه به چالش‌های موجود در جهان که باید با آنها مقابله شود، ضربه مهلکی به آمریکا و سازمان ملل خواهد بود.

این نمایندگان همچنین از جان کری وزیر امور خارجه آمریکا خواستند همه تلاش‌های دیپلماتیک را برای ممانعت از عضویت ونزوئلا در شورای امنیت بکار گیرد.

سناتورهای آمریکا از جمله مارکو روبیو، جان مکین، روبرت منندز، ریچارد دوربین، بیل نلسون و مارک کرک به جان کری عملکرد دولت ونزوئلا در خصوص همکاری با دولت‌های خودکامه را یادآوری کردند.

به گزارش فارس، رئیس جمهور ونزوئلا طی سخنرانی‌اش در شصت و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در راستای گسترش تقویت صلح جهانی خواستار ایجاد تغییرات اساسی و دموکراتیک در سازمان ملل شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول