اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

کاهش محبوبیت فرماندار راستگرای ایالت «میراندا» در ونزوئلا

49 درصد از مردم ایالت «میراندا» ونزوئلا طی یک نظرسنجی صلاحیت فرماندار راستگرای این منطقه را رد کرده و از عدم رسیدگی وی به مشکلات این منطقه اعتراض کردند.

کاهش محبوبیت فرماندار راستگرای ایالت «میراندا» در ونزوئلا

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، 49 درصد از مردم ایالت «میراندا» واقع در شمال ونزوئلا طی یک نظرسنجی ضمن رد صلاحیت «انریکه کاپریلس رادنسکی» فرماندار راستگرای این ایالت، اعلام کردند که وی طی چند ماه اخیر رسیدگی کافی به مسائل و مشکلات مردم این منطقه را نداشته است.

خبرگزاری «ای وی ان» در این خصوص نوشت: به گفته ساکنین این ایالت «رادنسکی» حدود 3 ماه است که به «میراندا» سفری نداشته و طبق وعده‌های خود نیز عمل نکرده است.

در طول این نظرسنجی که از 8 تا 11 آگوست (17 تا 20 مرداد) انجام شد، 49 درصد از مردم این منطقه معتقد بوده‌اند که اقدامات «رادنسکی» در سال 2014 بسیار بدتر از آن چیزی بوده است که تصورش را می‌کردند.

همچنین طی این نظرسنجی در مقابل چنین نارضایتی‌هایی، از عملکرد شرکت توسعه حوضه رودخانه «توی فرانسیسکو د میراندا» نیز پرسش‌هایی شد که بر طبق آمار 49 درصد از سؤال‌شوندگان آن را خوب و مفید ارزیابی کردند.

شرکت توسعه حوضه رودخانه «توی فرانسیسکو د میراندا» در 19 مارس سال 2013 (29 اسفند 1391)  توسط «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا به دلیل عدم صلاحیت «رادنسکی» و انجام ندادن مسئولیت‌های وی در این منطقه تأسیس شد.

«مادورو» پس از تأسیس این شرکت مسئولیت حمایت از اجرای سیاست‌های عمومی را جهت توسعه ایالت میراندا، حوضه رودخانه «توی» و همچنین شهرداری‌های توار، ریباس، رونگا و سانتوس د میچلنا را نیز بر دوش این شرکت نهاد.

به گزارش فارس، «انریکه کاپریلس رادنسکی» رهبری اپوزیسیون ونزوئلا را در اختیار دارد.

وی در انتخابات ریاست جمهوری 2012 ونزوئلا به عنوان اپوزیسیون مخالف «هوگو چاوز» رهبر فقید این کشور، وارد عمل شد که با شکست نیز روبه رو شد.

پس از مرگ چاوز «کاپریلس» در انتخابات سال 2013 شرکت کرد که با اختلافی ناچیز از «نیکلاس مادورو» معاون «چاوز» شکست خورد.

«انریکه کاپریلس» رقیب شکست‌خورده «مادورو» که با اختلاف کمی رای نیاورده‌ بود، نتایج را نپذیرفت؛ وی دستگاه انتخاباتی را متهم به تقلب کرد.

در پی اعتراض «کاپریلس» به نتایج انتخابات، خیابان‌های شهرهای ونزوئلا توسط طرفداران این حزب به آشوب کشیده شد.

فرماندار «میراندا» همچنان قصد دارد با زیر سوال بردن عملکرد دولت «مادورو» رئیس جمهور این کشور را به چالش بکشد و با کمک آمریکا قصد براندازی دولت «مادورو» را دارد.

وی اکنون فرماندار ایالت «میراندا» در این کشور می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول