اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

محبوبیت رئیس جمهور ونزوئلا در بین ۶۰ درصد از مردم این کشور

به گفته یکی از روزنامه‌نگاران معروف ونزوئلایی 60 درصد از مردم این کشور حامی رئیس جمهور خود و مخالف با سیاست‌های گروه اپوزیسیون موجود در ونزوئلا هستند.

محبوبیت رئیس جمهور ونزوئلا در بین ۶۰ درصد از مردم این کشور

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «خوزه ویسنته رنخل» روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر ونزوئلایی طی تحلیل نتایج نظرسنجی مؤسسه تحقیقاتی «اینترلاسز» چالش‌های موجود در خصوص دولت «نیکلاس مادورو» و انقلاب بولیواری ونزوئلا را مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری «کورئو دل اورینوکو» در این خصوص نوشت: به گفته «خوزه ویسنته» محبوبیت «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا پس از ایفای نقش سیاسی خود در حوزه ریاست جمهوری این کشور به طرز قابل توجهی بین ونزوئلایی‌ها افزایش یافته است؛ این در حالی است که بخش‌های فعال گروه اپوزیسیون از کمترین حمایت برخوردار می‌باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که تمامی مردم طرفدار حزب چاویسمی در ونزوئلا خواستار ادامه اهداف و شیوه‌های اقتصادی و سیاسی این حزب از طریق «مادورو» بوده و حاضر به تغییر آن نخواهند بود.

این روزنامه‌نگار ونزوئلایی تصریح کرد که مردم کشورش رهبران، عقاید، نظرات و پیشنهادات اپوزیسیون را نپذیرفته و با سیاست‌ها و اقدامات دولت «مادورو» هم عقیده و هم‌سو هستند.

«رنخل» تأکید کرد که بسیاری از ونزوئلایی‌ها خواستار مشارکت اقتصادی دولت با شرکت‌های خصوصی و افزایش موقعیت شغلی و رفاه در کشور شدند.

وی در پایان یادآور این مطلب شد که هر فرد یا گروهی برای حمایت از یک استراتژی یا پروژه‌ای اقتصادی در کشور باید آن را با منابع دقیق خود ذکر کرده و توضیح دهد؛ هیچ تغییری درکشور نباید منجر به نابود کردن دست‌آوردهای «هوگو چاوز» رهبر فقید ونزوئلا و جامعه بولیواری شود.

به گزارش فارس، براساس نظرسنجی اعلام شده بسیاری از ونزوئلایی‌ها از شیوه سوسیالیستی اعمال شده از سوی حزب بولیواری «هوگو چاوز» رهبر فقید انقلاب این کشور را حمایت کرده و اکنون نیز صلاحیت «مادورو» را برای ادامه این روند تایید می‌کنند.

«خوزه ویسنته رنخل» سیاستمدار، روزنامه نگار، وکیل و تحلیلگر ونزوئلایی یکی از فعالان حزب چپ‌گرای این کشور در دهه 60، 70 و 80 قرن بیستم به شمار می‌رود.

وی تا‌کنون 2 بار به عنوان نامزد ریاست جمهوری در انتخابات ونزوئلا شرکت کرده است.

«رنخل» همچنین در زمان دولت «هوگو چاوز» رهبر فقید ونزوئلا به عنوان معاون وی در کشور خدمت رسانی کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول