اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

درخواست رئیس جمهور ونزوئلا از مردم برای مشارکت در حل بحران اقتصادی

رئیس‌جمهور ونزوئلا طی سخنرانی از مردم درخواست کرد تا در برابر بحران اقتصادی موجود ایستادگی کرده و در بر طرف کردن آن با دولت نیز مشارکت داشته باشند.

درخواست رئیس جمهور ونزوئلا از مردم برای مشارکت در حل بحران اقتصادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا طی سخنرانی در مراسمی جهت تجدید میثاق اعضای حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا خطاب به مردم این کشور از آن‌ها تقاضا کرد تا با اتحاد بیشتر با جنگ اقتصادی موجود در کشور مبارزه کرده و در نهایت حس مشارکت با دولت دولت را جهت از بین بردن آن داشته باشند.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: «مادورو» گفت، همه با هم باید در این جنگ با افزایش اتحاد خود در مقابل فتنه دشمنان و اقدامات فاشیستی‌شان برای برهم زدن آرامش جامعه تلاش کنیم که قطعا به پیروزی خواهیم رسید.

وی همچنین در بخشی از سخنانش خاطرنشان کرد که همه باید جلوی تأثیر منفی این بحران اقتصادی را بگیرند که مستقیما روی اقتصاد کشور و به دنبال آن اقتصاد منطقه آمریکای لاتین تأثیر خواهد گذاشت.

رئیس جمهور ونزوئلا در پایان افزود: هر دلاری که از تلاش خدمتگزاران دولت بولیواری به دست می‌آید تنها در راه رفاه مردم خرج خواهد شد؛ از این رو هیچ‌گاه به تجارت آزاد پیشنهاد شده از سوی اپوزیسیون و قدرت‌های امپریالیستی تن نخواهیم داد.

به گزارش فارس، پس از تحمل دوران سخت آشوب‌ها و درگیری‌های ایجاد شده از سوی اپوزیسیون و گروه‌های تحت تأثیر سیاست‌های غرب دولت بولیواری، این کشور پیوسته در تلاش است اتحاد و همبستگی مردم خود را افزایش دهد، اقدامی که به کمک تدابیر مناسب دولت «نیکلاس مادورو» باعث پیروزی این کشور بر دسیسه‌های دشمنان نیز شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول