اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

تغییرات عمده در هیأت دولت ونزوئلا

وزرای دولت فعلی ونزوئلا با استعفا و کناره گیری از فعالیت خود جهت ایجاد کابینه‌ای جدید و پرانرژی، راه را برای پیشرفت بیشتر این کشور در تمامی زمینه‌های لازم باز کردند.

تغییرات عمده در هیأت دولت ونزوئلا

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «خورخه آره آزا» معاون رئیس جمهور ونزوئلا طی جلسه‌ای با حضور سایر اعضای هیئت دولت به طور رسمی استعفای خود و اعضای تیمش را به منظور ایجاد کابینه‌ای جدید و پرانرژی‌تر اعلام کرده و تأکید کرد که امید است با این کار راه ترقی و پیشرفت را برای کشور خود فراهم کرده باشد.

چندی پیش «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرده بود که قصد ایجاد تغییراتی در کابینه خود را دارد و می‌خواهد با تعویض بعضی جایگاه‌ها توان دولت را در پیشبرد هرچه سریعتر کشور بالا ببرد.

«آره آزا» طی این جلسه در مقر ریاست جمهوری این کشور تأکید کرد: من به همراه اعضای هیئت دولت (سایر معاونان و وزرا) به نفع «مادورو» از این صحنه کناره گیری می‌کنیم تا وی از آزادی کامل برای اتخاذ تصمیمات اساسی و کارساز برخوردار باشد و همچنین بتواند ستون‌های دولت را از پایه برای تصمیماتی مهمتر دوباره بنا کند.

«مادوور» در این خصوص از همکاری و همراهی این افراد در مسیر پیشرفت و ترقی کشور قدردانی کرده و اعلام داشت که این اقدام، رویکردی انقلابی و سوسیالیستی داشته و برای منافع کشور ضروروی می‌باشد.

«آره آزا» در پایان تصریح کرد که با وجود شرایط فعلی تخمین می‌زند تا چند هفته آینده «مادورو» برنامه‌های جدیدی را در این راستا اعلام کند.

از آنجایی که ونزوئلا در طول یک سال گذشته با مشکلات اقتصادی زیادی از جمله کنترل نرخ ارز و افزایش هزینه‌های دولتی روبرو بوده است، اکنون دولت دست به اتخاذ چنین تصمیمی زده که امید می‌رود تأثیر مثبتی در این روند داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول