اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

اعتراض دولت ونزوئلا به کارشکنی‌های انجمن مطبوعات آمریکا

دولت ونزوئلا ضمن اعتراض به کارشکنی‌های مجدد انجمن مطبوعات آمریکا، اقدامات این انجمن را جهت بدنام کردن دولت این کشور در عرصه جهانی مورد محکومیت قرار داد.

اعتراض دولت ونزوئلا به کارشکنی‌های انجمن مطبوعات آمریکا

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، دولت ونزوئلا اعلام کرد که انجمن مطبوعات آمریکا در روزهای اخیر، بار دیگر اقداماتی را علیه دولت «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور این کشور انجام داده و قصد کمک به اپوزیسیون کشورهایی را دارد که به دنبال ایجاد فتنه و مقابله با سیاست‌های کشور خود هستند.

از این سو دولت ونزوئلا این‌گونه اقدامات را که تنها هدف اصلی آن‌ها بی‌اعتبار و همچنین بدنام کردن دولت کشورها محسوب می‌شود را مورد محکومیت شدید قرار داد.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: وزارت اطلاعات و ارتباطات ونزوئلا طی بیانیه‌ای در این خصوص خبر داد که انجمن مطبوعات آمریکا از طریق چاپ مطالبی در روزنامه‌های هم سو با اپوزیسیون این کشور آمریکای جنوبی به طور رسمی اعلام کرده است که قصد کمک به افرادی را دارد که به دنبال برهم زدن آرامش و ایستادگی در برابر سیاست‌های کشور خود هستند.

طی این بیانیه همچنین در اشاره به کشته شدن «آلوارو کانیزالس» روزنامه‌نگار ونزوئلایی تأکید شده که همه می‌دانند مرگ «کانیزالس» هیچ ارتباطی با مسائل شغلی وی نداشته است، پس در این صورت دلایل این‌گونه جنایات و همچنین مرتکبین آن‌ها باید شناخته و مورد مجازات قرار گیرند.

در بخش دیگری از این بیانیه دولت ونزوئلا به این موضوع اشاره کرد که انجمن مطبوعات آمریکا از هر فرصتی برای شعله‌ور کردن آتش جنگ و فتنه در هر کشوری استفاده می‌کند همان‌طور که دوباره این کار را در ونزوئلا آغاز کرده است.

به گزارش فارس، انجمن مطبوعات آمریکا همواره قصد ایجاد شک و تردید در شرایط فعلی ونزوئلا را داشته و قصد بدنامی دولت «مادورو» را در جهان دنبال می‌کند؛ از این رو دولت ونزوئلا شکایت خود را از اقدامات این انجمن که با نقض قوانین همچنان سعی در دروغ بستن به دولت این کشور را دارد در سطح جهانی اعلام کرده است.

«آلوارو کانیزالس» روزنامه‌نگار ونزوئلایی بود که چندی پیش در جریان درگیری‌ها و آشوب خیابانی به دست عوامل ناشناس کشته شد و مخالفان، مسئولیت این حادثه مشکوک را متوجه دولت ونزوئلا می‌دانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول