اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

گرامیداشت دهمین سالگرد برگزاری رفراندوم در ونزوئلا

رئیس جمهور ونزوئلا طی مراسمی دهمین سالگرد برگزاری رفراندوم در این کشور جهت ارزیابی مقبولیت «هوگو چاوز» در بین مردم ونزوئلا را گرامی داشت.

گرامیداشت دهمین سالگرد برگزاری رفراندوم در ونزوئلا

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا طی مراسمی در سالن تئاتر «ترسا کارنیو» واقع در «کاراکاس» پایتخت این کشور دهمین سالگرد برگزاری رفراندوم جهت ارزیابی مقبولیت فرمانده «هوگو چاوز» را گرامی داشت.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: «مادورو» در این روز طی سخنرانی از تمامی مردم ونزوئلا جهت حمایت همیشگی‌شان از «چاوز» و همچنین دولت و راه او پس از فوتش سپاسگزاری کرده و این روز را به عنوان یکی از مهمترین روزهای تاریخ ونزوئلا اعلام کرد.

«مادورو» طی این مراسم چهارمین نشان آزادی تفکر انتقادی در این کشور را به «مارتا آرنکر» زن شیلیایی اعطا کرد که موفق به ترویج دیدی نوین از طریق نوشته‌هایش در بین مردم شده بود.

وی در آخر از تمامی نویسندگانی که در منطقه آمریکای لاتین و حوزه کارائیب تلاش می‌کنند تا به وسیله آثار خود آرامش را در این منطقه برقرار کنند نیز قدردانی کرد.

به گزارش فارس، رفراندوم ونزوئلا در 15 آگوست سال 2004 (25 مرداد سال 1383) با هدف مورد سؤال قرار دادن محبوبیت «هوگو چاوز» و دولت انتخابیش با عنوان «انقلاب بولیواری» در سطح کل کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول