اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

تمجید رئیس جمهور ونزوئلا از نقش موثر حزب سوسیالیست در پیشرفت این کشور

رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا در پیشرفت و ساخت کشور نقشی مؤثر و تاریخی خواهد داشت.

تمجید رئیس جمهور ونزوئلا از نقش موثر حزب سوسیالیست در پیشرفت این کشور

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، سومین کنگره حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا به رهبری «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور این کشور جهت نهادینه کردن پایه‌های ایدئولوژیکی انقلاب بولیواری ونزوئلا و بررسی 25 هزار طرح ملی از روز گذشته در «کاراکاس» پایتخت ونزوئلا آغاز شده و تا روز پنج شنبه 31 جولای (9 مرداد) ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری «ای وی ان» در این خصوص نوشت: در این کنگره 985 نماینده مردمی جهت بررسی 25 هزار طرح ملی به منظور پیشرفت کشور به مذاکره خواهند پرداخت.

به گفته مسئولان برگزاری این کنگره کمک جنبش‌های مردمی و شوراهای محلی به دولت و همچنین توان دولت در حکومت بر مردم در مباحثی چون فساد، بوروکراسی و ... از دیگر مسائل مورد گفت‌و‌گو در این کنگره به شمار خواهد رفت.

گرامیداشت فرمانده «هوگو چاوز» رهبر فقید انقلاب بولیواری ونزوئلا نیز یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات برنامه‌ریزی شده در طول این کنگره محسوب می‌شود.

«مادورو» در اولین روز برگزاری این کنگره در خصوص اهداف حزب سوسیالیست ونزوئلا اعلام کرد: مردم ما در کل جهان از نظر همبستگی و ایجاد یک الگوی تاریخی در ساخت جامعه‌ای سوسیالیست مورد تحسین قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه افزود: ما همه تلاشمان را برای ساخت کشوری آزاد و سوسیالیست به کار خواهیم گرفت؛ هدف این کنگره بحث، نقد و بررسی مسائل می‌باشد، ما از این موارد اجتناب نخواهیم کرد زیرا جرقه ایجاد انقلاب بولیواری ونزوئلا به لطف فرمانده «چاوز» و به ‌وسیله همین انتقادهای مردمی شکل گرفت.

«مادورو» در پایان سخنانش سالروز جشن انقلاب کوبا را نیز به مردم این کشور تبریک گفته و مقام «فیدل کاسترو» رهبر این انقلاب را گرامی داشت.

به گزارش فارس، حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا یکی از مهم‌ترین احزاب سیاسی این کشور محسوب می‌شود که از چندین گروه سیاسی و اجتماعی تشکیل شده است.

این حزب به دست «هوگو چاوز» رئیس جمهور سابق ونزوئلا در این کشور تأسیس شد که مواضعی چپ‌گرا و علیه جهانی‌سازی‌های نئولیبرالیسمی و سیاست‌های خارجی آمریکا را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول