اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

سکوت کشورهای عربی و غربی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی معنی‎دار است

امام جمعه نهبندان گفت: سکوت کشورهای عربی و غربی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی معنی‎دار است و آنها از این رژیم غاصب حمایت می‎کنند.

سکوت کشورهای عربی و غربی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی معنی‎دار است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‎الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی پیش از ظهر امروز در ستاد نماز جمعه نهبندان اظهار داشت:  روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام راحل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و هر چه زمان می‌گذرد جامعیت نظر امام خمینی(ره) برای دنیا مشخص‌تر می‎شود.

وی افزود: امروز روز قدس، جهانی شده است و در پنج قاره جهان مراسم راهپیمایی این روز برگزار می‎شود.

امام جمعه نهبندان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: دل هر آزاده‎ای با دیدن این جنایات‎ها که توسط رژیم صهیونیستی به وقوع می‌پیوندد به درد می‎آید و سکوت کشورهای عربی و غربی در مقابل این جنایات معنی‎دار است و آنها از رژیم صهیونیستی حمایت می‎کنند.

خزاعی یادآور شد: امسال شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بسیار مهم است و مردم یک‌بار دیگر با حضور پر شکوه خود انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: امسال مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در نهبندان با توجه به تغییر مکان نماز جمعه تغییر کرده است و مسیر آن از میدان امام، چهار راه معلم، میدان بسیج و در نهایت مصلای امام علی(ع) است.

امام جمعه نهبندان در ادامه به پنج مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت‌الله طالقانی(ره) اشاره کرد و گفت: لازم است این روز گرامی داشته شود و برنامه‎های مختلفی به همین مناسبت در شهرستان برگزار گردد.

خزاعی با تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر یادآور شد: نماز عید سعید فطر مانند سال‎های گذشته مقابل سازمان آتش‎نشانی در نهبندان برگزار می‌شود.

گفتنی است در این جلسه مصوب شد که با همکاری ادارات مکان برگزاری نماز عید سعید فطر آماده شود و همچنین در جهت گرامیداشت پنج مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ادارات فرهنگی شهرستان در این خصوص برنامه‎های فرهنگی مختلفی اجرا کنند.

انتهای پیام/69015/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول