اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای جیرفت:

چاه شماره 4 آبیاری جیرفت تجهیز شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت گفت: با اتمام برق‎رسانی چاه شماره چهار آبیاری این شهرستان تجهیز شد.

چاه شماره 4 آبیاری جیرفت تجهیز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد سنجری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پایان یافتن برق‎رسانی به چاه موجود در دشت ملنتی عملیات اجرایی نصب پمپ و لوله‎گذاری تا اعماق 190 متری زمین به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه دبی چاه در عملیات پمپاژ اولیه بیش از 30 لیتر بر ثانیه بوده است، ابراز داشت: انتظار می‎رود که به همین میزان نیز قابل استحصال و انتقال به مخازن ذخیره آب باشد و دغدغه مردم و مسئولان را در زمینه کمبود آب در تابستان 93 برطرف کند.

سنجری تصریح کرد: در راستای برطرف کردن مشکل کمبود آب اقدامات مناسبی از جمله اخذ مجوز حفر دو حلقه چاه در منطقه ذون آبی در دست اجرا قرار دارد.

وی افزود: حفاری یک حلقه آن به اتمام رسیده و تا پایان تیرماه سال جاری وارد مدار تولید می‎شود و حفاری حلقه دیگر نیز تا پایان سال جاری انجام می‎شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت گفت: شناسایی انشعاب‎های غیرمجاز، جلوگیری از هدررفت آب با استانداردسازی آن‎ها، بازسازی بخشی از شبکه فرسوده شهر، عملیات نشت‎یابی از شبکه توزیع، انشعاب‎ها و شیرآلات و اصلاح آن‎ها و ... از جمله برنامه‎های در دست اقدام برای سال جاری است.

سنجری عنوان کرد: انتظار می‎رود که مردم شریف شهر جیرفت که تاکنون با غنای فرهنگی خود در تمام صحنه‎ها از جمله صحنه‎های اجتماعی حضور پررنگی داشتند با لبیک به منویات مقام معظم رهبری به ویژه در زمینه توجه به شعار سال جاری با عزمی مثال‎زدنی از آب شرب به عنوان سرمایه ملی، تجدیدناپذیر و کمیاب حفاظت و حراست کنند.

وی اذعان داشت: همچنین می‎طلبد که مردم در مصرف بهینه این مایه حیاتی کوشا بوده و با تبادل اطلاعات و تجربیات خود سایر افراد را نیز به این امر مهم تشویق و ترغیب کنند.

انتهای پیام/88001/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول