به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اردبیل، عبدالحسین حسنزاده اظهار داشت: با واگذاری خدمات حوزه امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل به دفاتر پیشخوان سهولت در انجام کار برای مشترکان و سرعت و کیفیت ارائه خدمات بهتر شده است.
وی تصریح کرد: در زمان کنونی زیرساخت نرمافزاری آماده بوده و اکثر نواقصات مرتفع شده و به صورت آنلاین در دفاتر سطح استان خدمات حوزه امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ارائه میشود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خاطر نشان کرد: کارهای اساسی در بخش واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت توسط حوزه امور مشترکان انجام شده به طوریکه در سطح استان در سال 92 خدمات امور مشترکان در 52 دفتر پیشخوان دولت ارائه میشد.
حسنزاده اضافه کرد: با توجه به اقداماتی که در پایان سال انجام شده بود در هفته اول سالجاری نیز به تعداد 72 دفتر پیشخوان افزایش یافته که 40 دفتر آن در شهر اردبیل ارائه خدمات میکند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول ابراز امیدواری کرد تا پایان سالجاری مناطق مورد نیاز شناسایی و خدمات مشترکان در اکثر مناطق شهرها ارائه و نیازی به حضور مشترکان در امورات آب و فاضلاب نیست.
انتهای پیام/62003/ک/ظ1004