اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس

آبفار شهر بلوک به آبفا تحویل داده شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت گفت: با حضور نماینده مردم شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد در مجلس اداره آب و فاضلاب روستایی و تأسیسات آب شرب شهر بلوک به آب و فاضلاب شهری تحویل داده شد.

آبفار شهر بلوک به آبفا تحویل داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد سنجری شامگاه جمعه در مراسم تحویل رسمی تأسیسات تولید، انتقال و توزیع آب آشامیدنی شهر بلوک از آب و فاضلاب روستایی به شهری با تقدیر از پیگیری‎های نماینده اظهار داشت: آب و فاضلاب از بنیادی‎ترین موضوع‎های توسعه‎ای هر منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه هنگامی که آب وجود نداشته باشد، آبادانی محقق نمی‎شود، ابراز داشت: انتقال اداره آب و فاضلاب شهر بلوک به بخش شهری از بهمن ماه 92 پیگیری شده و در 17 فروردین ماه 93 به صورت رسمی تحویل داده شد.

سنجری تصریح کرد: شهر بلوک 798 مشترک، 8.5 کیلومتر شبکه توزیع، چهار کیلومتر خط انتقال، یک باب مخزن ذخیره 50 مترمکعبی  و یک حلقه چاه با دبی 30 لیتر بر ثانیه دارد.

وی افزود: شبکه توزیع آب شهر بلوک، مخزن و خطوط انتقال آب چنان فرسوده است که بخش اعظم آن را باید در کوتاه‎ترین مدت بازسازی و نوسازی کرد به همین منظور با انجام مطالعات، نقشه‎برداری، طراحی شبکه و تأمین اعتبار امروز کلنگ‎زنی می‎شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت با تقدیر از حضور و پیگیری‎های نماینده گفت: امیدواریم که مسئولان مربوطه در راستای این امر به کمک آبفا آمده تا بتوانیم در مدت زمان مورد انتظار بهترین امکانات و خدمات را به مردم ساکن و مشترکان شهر بلوک ارائه دهیم.

به گزارش فارس، در مراسم تحویل رسمی تأسیسات تولید، انتقال و توزیع آب آشامیدنی شهر بلوک از آب و فاضلاب روستایی به شهری که با حضور نماینده مردم شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، شهردار و بخشدار این شهر با ابراز خرسندی از این نقل و انتقال آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با مدیران آبفا اعلام کردند.

انتهای پیام/80001/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول