اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین خبر داد

حفر 7 حلقه چاه آب در سال 92 / بهره‌مندی تمام شهرهای قزوین از آب آشامیدنی سالم

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین از حفر هفت حلقه چاه آب در قزوین از سوی این شرکت در سال گذشته خبر داد.

حفر 7 حلقه چاه آب در سال 92 / بهره‌مندی تمام شهرهای قزوین از آب آشامیدنی سالم

مهدی حسین‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص عملکرد شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین اظهار کرد: در 11 ماه نخست سال 92 تعداد هفت حلقه چاه از سوی این شرکت حفر شد.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین برای حفر چاه در مدت یاد شده 13 حلقه بوده است، افزود: شش مورد از این چاه‌ها برای شهرستان قزوین در نظر گرفته شده بود که حفر دو مورد از آنها محقق شد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین بیان کرد: آب شرب و خانگی این شهرستان از 50 حلقه چاه که عموماً در مهدی‌آباد و چوبیندر قزوین واقع است، تأمین می‌شود.

حسین‌خانی اذعان داشت: روزانه به طور میانگین 100 هزار مترمکعب آب در بین مخازن شهرستان قزوین توزیع می‌شود و به عبارت دیگر این رقم، نشانگر میزان مصرف آب شهرستان است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین ادامه داد: تعهد این شرکت برای حفر چاه در شهرستان آبیک تنها یک حلقه بود که حفر دو حلقه چاه در این شهرستان در مدت یاد شده صورت گرفت.

حسین‌خانی با بیان اینکه از تعهد حفر سه حلقه چاه در شهرستان البرز یک مورد محقق شده است، تصریح کرد: تعهد شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین برای حفر چاه در شهرستان بویین زهرا یک مورد بود که حفر همان یک حلقه نیز به انجام رسید، ضمن اینکه این شرکت توانست یک مورد از تعهد حفر دو حلقه چاه را در شهرستان تاکستان عملی کند.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با بیان اینکه کمتر از دو سال از شهرستان شدن آوج می‌گذرد، عنوان کرد: به همین دلیل اداره آب و فاضلاب آوج زیر نظر امور آبفای شهرستان بویین زهرا فعالیت می‌کند و عملکرد آن در قالب همین حوزه محاسبه و اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شاخص بهره‌مندی استان از آب شرب بهداشتی 100 درصد است و مردم تمام 26 شهر استان قزوین از آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.

انتهای پیام/77011/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول