اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان خبر داد

پوشش 99.9 درصدی جمعیت شهری زنجان توسط آبفا

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: 99.9 درصد از جمعیت شهری استان زنجان زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری این استان قرار دارد.

پوشش 99.9 درصدی جمعیت شهری زنجان توسط آبفا

مسلم پور نصرت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان 186 هزار مشترک دارد.

وی با اشاره به اینکه آب شرب مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان از طریق 9 دهنه چشمه و قنات و سد تهم تامین می‌شود، تصریح کرد: طول شبکه توزیع و خطوط انتقال آب یک‌هزار و 835 کیلومتر برآورد شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان اینکه تامین آب سالم و بهداشتی با کمیت و کیفیت مطلوب از مهم‌ترین اهداف شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به شمار می‌رود، ادامه داد: کیفیت آب منابع تولید، شبکه توزیع و تصفیه‌خانه‌ها از طریق انجام آزمون‌های شیمیایی و فیزیکی به صورت روزانه، ماهانه، فصلی و سالانه سنجش می‌شود.

پور نصرت با بیان اینکه در مجموع چهار باب آزمایشگاه میکروبی و شیمیایی در سطح استان زنجان فعالیت دارد، اضافه کرد: تعداد آزمون‌های میکروبی صورت گرفته طی 11 ماه سال گذشته یک‌هزار و 807 مورد بوده است که بر اساس استاندارد باید یک‌هزار و 518 مورد صورت می‌گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه مجموع کلرسنجی‌های صورت گرفته طی 11 ماه سال گذشته توسط شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان بیش از 37 هزار مورد اعلام شده است، بیان داشت: در شهر نیک‌پی نیز یک دستگاه کلرزن مایع نصب شده است.

انتهای پیام/73006/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول