اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت آب و فاضلاب کیلان خبر داد

رفع بخشی از مشکل کمبود آب کیلان با حفر چاه

مدیر شرکت آب و فاضلاب کیلان از رفع بخشی از مشکل کمبود آب کیلان با حفر چاه خبر داد.

رفع بخشی از مشکل کمبود آب کیلان با حفر چاه

حسین امیری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران به حفر چاه در شهر کیلان اشاره و اظهار کرد: مناقصه‌های لازم برای انتخاب پیمانکار توسط شهرداری کیلان در این زمینه انجام شده و پیمانکار تعهد کرده است تا حفر چاه را طی مدت یک ماه به اتمام برساند.

وی ادامه داد: امیدواریم که با حفر این چاه و آزمایشاتی که انجام می‌شود، آب قابل شرب خوبی به دست آید و این چاه می‌تواند به رفع مشکلات کمک شایانی کند.

امیری به نصب کنتور مغناطیسی در ابتدای خط ورودی آبسرد به کیلان اشاره کرد و گفت: نصب این کنتور نقش به‌سزایی در کاهش هزینه‌های عملیات نشت‌یابی و برآورد دقیق‌تر هدر رفت واقعی آب دارد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب کیلان تصریح کرد: برق این کنتور از انرژی خورشیدی تأمین می‌شود و کار بسیار مثبتی در صرفه‌جویی مصرف انرژی است.

وی ادامه داد: نخستین کاری که در سطح شهر باید انجام می‌دادیم، مدیریت توزیع آب بود؛ باید بررسی می‌شد که میزان مصرف مردم چقدر است و چقدر می‌توانیم آب ذخیره کنیم.

مدیر شرکت آب و فاضلاب کیلان با بیان اینکه سنجش میزان ورودی آب به مخزن‌ها باید مد نظر قرار گیرد، افزود: در راستای این هدف، هماهنگی‌هایی با آبفای شرق انجام شده و نسبت به نصب کنتور اقدام کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، سه دستگاه از این نمونه در شهر نصب کردیم و اگر ضروری دانستیم، دو دستگاه دیگر نیز نصب می‌کنیم.

انتهای پیام/2568/س20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول