اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد:

زنان نقش کلیدی در تحقق اهداف مدیریت شهری دارند

شهردار شهرکرد گفت: زنان نقش کلیدی در تحقق اهداف مدیریت شهری دارند.

زنان نقش کلیدی در تحقق اهداف مدیریت شهری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی ظهر امروز در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری شهرکرد، و سازمان‌های وابسته به این نهاد مردمی با تأکید بر لزوم استفاده از توانمندی بانوان در عرصه مدیریت شهری اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرداری شهرکرد نقش زنان در این عرصه نسبت به سال‌های قبل پر‌رنگ‌تر شده است.

وی حضور پرشور و نقش بی‌بدیل بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه را انکار‌ناپذیر توصیف کرد و افزود: زنان نقش مهمی در تربیت و تشویق نیروهای مبارز، انقلابی و حمایت از همسران و فرزندان خود برای به ثمر نشاندن انقلاب نیز به درستی ایفای نقش کردند.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: توانمندی و رشد اجتماعی زنان در حال پیشرفت و توسعه است و بانوان شاغل در شهرداری نیز از این نظر مستثنی نیستند و نقشی پررنگ در محیط کاری و اجتماعی و نیز در تحکیم بنیان خانواده دارند .

غلامیان دهکردی بیان داشت: منش، سیره و نام مبارک حضرت زهرا(س) و سایر معصومین یادآور عظمت، قداست و شجاعت بی‌نظیر در سیره کرامات انسانی است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های بانوان شهرداری شهرداری تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/68001/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول