اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماموستا محمودی:

ارزش زن به این است که در راه حضرت فاطمه(س) گام بردارد

امام جمعه پیرانشهر گفت: ارزش زن به این است که در راه حضرت فاطمه(س) قدم بردارد و اسلام را فرهنگ خود قرار دهد تا به سعادت دنیوی و اخروی دست یابد.

ارزش زن به این است که در راه حضرت فاطمه(س) گام بردارد

ماموستا مصطفی محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) نماد یک زن کامل و الگویی مناسب برای زنان مسلمان است.

وی افزود: زنان و مادران جامعه اسلامی باید از حضرت فاطمه زهرا (س) در تربیت فرزندان و همسرداری الگو بگیرند و راه ایشان را راه خود قرار دهند.

محمودی تاکید کرد: با توجه به مشکلات جامعه و تهاجم فرهنگی که از سوی دشمنان اسلام و انقلاب صورت می‌گیرد مادران باید در تربیت فرزندان از آموزه‌های دینی بهره گیرند و با گام گذاشتن در راه حضرت فاطمه زهرا فرزندانی با ایمان تربیت کنند.

وی با اشاره به عظمت روز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: فاطمه سرور زنان بهشت و فرزندان او، حسن و حسین سرور جوانان بهشت هستند، چه بسا سزاوار است که زنان و مادران نیز از ایشان الگو بگیرند و در راه ایشان قدم بردارند.

محمودی خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که حضرت فاطمه زهرا (س) یک نمونه بارز حجاب و پوشش است و عزت زن به حجاب او در جامعه است که زنان ما می‌توانند با تأسی از روش زندگی حضرت فاطمه و دیگر زنان پاک اسلام آینده خوبی را برای خود و دیگر زنان در جامعه اسلامی رقم زنند.

امام جمعه پیرانشهر با بیان صفاتی برتر از حضرت فاطمه (س) عنوان کرد: زنان خانه‌دار یا شاغل باید در امور اقتصادی با همسران خود مشارکت اقتصادی داشته باشند و در پیشبرد اهداف اسلامی تلاش کنند.

محمودی اعلام کرد: ارزش زن به این است که در راه حضرت فاطمه (س) قدم بردارد و اسلام را فرهنگ خود قرار دهد تا به سعادت دنیوی و اخروی دست یابد.

انتهای پیام/61007/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول