اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان‌جنوبی:

زنان شاغل تامین اجتماعی خراسان‌جنوبی در خط مقدم جلب رضایت مشتری هستند

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: زنان شاغل در این حوزه در خط مقدم تلاش و کوشش و در راستای جلب رضایت و برقراری اعتماد مشتریان قرار دارند.

زنان شاغل تامین اجتماعی خراسان‌جنوبی در خط مقدم جلب رضایت مشتری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید درویشی ظهر امروز در دیدار با بانوان شاغل در تامین اجتماعی خراسان جنوبی ضمن تبریک ولادت با سعادت سرمشق و نمونه بانوان دو جهان حضرت فاطمه‌زهرا(س)، یاد و خاطره حماسه‌سرای استقلال و آزادی، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی را نیز گرامی‌‌داشت و اظهار کرد: زنان جامعه ما چگونه بودن را از حضرت‌زهرا(س) آموخته‌ و در شکل‌گیری نظام اسلامی ما و در طول هشت سال دفاع مقدس علیه استکبار جهانی شیر زنان این دیار اسلامی از خود حماسه‌هایی به یادگار نهادند که برای همیشه تاریخ در صفحات زرین کتاب فداکاری‌های زنان مسلمان ثبت می‌شود.

وی تصریح کرد: الگو و سرمشق و اسوه زنان جامعه ما حضرت فاطمه‌زهرا(س) است.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی اذعان داشت: بانوان همکار ما در سازمان تأمین اجتماعی استان نیز در سامان دادن به مهمترین رسالت این نهاد مردمی که حفظ و ارتقاء سلامت بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران است در خط مقدم تلاش و کوشش و در راستای جلب رضایت و برقراری اعتماد مشتریان قرار دارند.

درویشی ادامه داد: بسیاری از مشکلات و موانع به دستان پرتوان شما بانوان بازشده و خدمات شما چه در بخش بیمه‌ای و چه در بخش درمان ستودنی است.

این مقام مسئول یادآور شد: امید است در سالی که مزین به نور فاطمی است و به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری شده با تلاش شما بزرگواران در حوزه تأمین اجتماعی، سازمانی پیشرو در تحقق این شعار ملی داشته باشیم.

نماینده بانوان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی نیز در این جلسه متذکر شد: امید است در حوزه بانوان و خانواده با تلاش دسته جمعی بیش از پیش به تحقق اهداف و آرمان‌های ترسیم شده در سازمان تأمین اجتماعی برسیم.

زهرا اشتری افزود: تداوم این جلسات هم‌اندیشی سبب تقویت روحیه و گره‌گشایی از موانع و مشکلات پیش‌روی بانوان شده و با تصمیم‌گیری دقیق و مناسب رضایت‌مندی حداکثری مخاطبان سازمان را به دست ‌آوریم.

در پایان هر کدام از بانوان با تقدیم هدایایی تقدیر شدند.

انتهای پیام/69010/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول