اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

تعامل شهرداری و آستان قدس خدمتی ماندگار را رقم می‌زند

شهردار مشهد گفت: همکاری و تعامل شهرداری و آستان قدس رضوی خدمتی ماندگار را رقم می‌زند.

تعامل شهرداری و آستان قدس خدمتی ماندگار را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدصولت مرتضوی در دیدار با قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: آستان قدس رضوی باید با عزم جدی وارد کار شود و هر جا که بناست توسعه‌ای صورت پذیرد، کل اختیارات شهرداری در خدمت این نهاد قرار می‌گیرد و اینگونه نیست که بگویم این سخن از سر تعارف است.

وی ادامه داد: مشهد مقدس پایتخت معنوی کشور است که باید مدیریت دینی را در آن اجرا کرد و این مهم یک وظیفه و تکلیف به شمار می‌آید.

شهردار مشهد قائل شدن دوگانگی بین شهرداری و آستان قدس رضوی را ظلمی در حق شهر عنوان کرد و افزود: برای پیشرفت شهر و توسعه همه‌جانبه آن شهرداری و آستان قدس باید توأمان بکوشند و همکاری کنند.

مرتضوی با اشاره به اینکه عمده زائران علی بن موسی الرضا (ع) از قشر ضعیف و کم‌درآمد جامعه هستند، خاطرنشان کرد: امسال که بین زائران امام رضا (ع) حضور پیدا کردم، دیدم عمده آن‌ها از وضع مالی مناسبی برخوردار نیستند و به همین دلیل بر موضوع ساخت زائرسراهای ارزان‌قیمت و به نتیجه رساندن آن‌ها تاکید کردم و خواستار توسعه خدمات‌دهی به زوار در کمپ‌های زائر شدم.

وی اضافه کرد: البته در راه خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) نیازمند همکاری آستان قدس رضوی نیز هستیم و همکاری و تعامل این دو نهاد خدمتی ماندگار را رقم می‌زند که جاودانه خواهد بود.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: در کنار ضرورت توجه به گسترش صنعت توریسم خارجی و توسعه زمینه‌های جذب گردشگران که پایه‌های اقتصاد کشور و شهر مشهد را شکل می‌دهد باید به فکر قشر ضعیف جامعه خودمان هم باشیم و نیازمندی آنان را در اولویت قرار دهیم.

مرتضوی همچنین بر برگزاری نشست‌ها و جلساتی با حضور آستان قدس رضوی و مشارکت هر چه بیشتر آن تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه این دیدار مقدمه‌ای بر همکاری‌های استوار، پایدار و دوجانبه خواهد بود، گفت: مذاکراتی نیز صورت گرفت که باید در آینده ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول