اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

جایگاه زن در نظام اسلامی دارای ارزش بسیاری است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: جایگاه زن در نظام اسلامی دارای ارزش بسیاری است زیرا آنها از الگوی بی‌همتایی بهره می‌گیرند که نمونه کامل یک زن در جهان هستی محسوب می‌شود.

جایگاه زن در نظام اسلامی دارای ارزش بسیاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی صادقی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارکنان زن فرمانداری که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن صورت گرفت، با تبریک این روز بزرگ به تمام زنان مسلمان جهان اظهار داشت: زن به‌ عنوان نیمى از پیکره اجتماع و نقش تعیین‌کننده‌اش در بقا و گسترش نسل انسانى و پرورش و تربیت فرزندان، همواره مورد توجه جوامع اسلامی بوده به‌ویژه در نظام جمهوری اسلامی ایران که این مهم دارای ارزش دوچندان است.

فرماندار شهرستان قرچک سپس به تکریم مقام حضرت صدیقه کبری(س) پرداخت و افزود: اصل حیات واقعی انسان‌ها بر توحید و رشد تکامل معنوی است که در تمسک به ولایت محقق می‌شود و حضرت فاطمه زهرا(س) اساس و رکن ولایت است که در کلام نورانی امام عسکری(ع) به عنوان حجت خداوند بر ائمه از آن نام برده شده است.

این مقام مسئول همچنین با تبریک سالروز ولادت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: خوشبختانه در تمام حوزه‌ها وقتی مسئولیتی به زنان واگذار شده سعی در انجام امور به نحو احسن داشته‌اند و برای انجام فعالیت‌های خود همواره انضباط و قانون‌مداری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه انسان باید فارغ از جنسیت، در تمام امور خداوند را مدنظر قرار دهد و نیات خویش را خالص سازد، بیان داشت: تنها چیزی که برای یک انسان باقی می‌ماند ارزش معنوی امور است، امید است خداوند به تمام ما توفیق دهد تا بتوانیم از ذره ذره زندگی دخت نبی مکرم اسلام بهره لازم را ببریم.

این گزارش حاکی است، در پایان این نشست با اعطای لوح تقدیر و هدایا از بانوان شاغل فرمانداری شهرستان قرچک تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول