اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان تأکید کرد

ضرورت توجه به اقتصاد و فرهنگ ضرورتی برای رفع مشکلات اقتصادی نهبندان

فرماندار نهبندان بر ضرورت توجه به اقتصاد و فرهنگ ضرورتی برای رفع مشکلات اقتصادی نهبندان تأکید کرد.

ضرورت توجه به اقتصاد و فرهنگ ضرورتی برای رفع مشکلات اقتصادی نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمد مهدی عظیمی امشب در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: سال 92 سالی پر ماجرا و پر مسئله برای مردم و مسئولان بود که یکی از مسائل مهم حماسه سیاسی بود که و مردم حماسه سیاسی مد نظر رهبری را خیلی خوب تحقق بخشیدند.

وی ادامه داد: تحقق حماسه سیاسی و نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری دشمنان به ویژه استکبار جهانی را خشمگین و زمین‌گیر کرده است.

فرماندار نهبندان افزود: عمل به فرمایشات رهبری و توجه به فرامین وظیفه ما مسئولان است و باید در راستای تحقق آنها همت و تلاش جهادی داشته باشیم.

اقتصاد و فرهنگ دو مقوله مهم برای شکست استکبار است

عظیمی تصریح کرد: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله مهم برای جامعه ما و جوامع بین‌اللملی است که ملت ایران و تمام ملت‌ها برای خرد کردن و شکست استکبار آن را مد نظر و سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه عزم ملی ریشه اعتقادی و ایمانی در ملت مسلمان ما دارد، اضافه کرد: عزم ملی به معنای بسیج کردن اراده و مدیریت جهادی یعنی ایجاد ساختاری برای آن اراده بسیج شده است.

فرماندار نهبندان تأکید کرد: توجه مسئولان و مردم به مقوله اقتصاد و فرهنگ علاوه بر پویا شدن این شهرستان نیز سبب رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی اجتماعی از این منطقه می‌شود.

عظیمی با اشاره به اینکه در سال جاری مسئولان شهرستان با تدبیر و همدلی در راستای تسهیلات سفرهای نوروزی عملکردی بسیار مثبت داشته‌اند، یادآور شد: تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان عضو ستاد بحران و مسئولان استانی و شهرستان در زمینه مدیریت وقوع سیل در نهبندان خوب عمل کردند.

وی اظهار داشت: آغاز سال 93 موضوعات و تحولات درون و بیرونی خوبی را رقم زد که هدفمند یارانه‌های یکی از این موضوعات و مباحث بود که این مهم یکی موضوع داخلی نیست و دشمن از این حرکت خشمگین و با یک نگاه تیز اوضاع را دنبال می‌کند و همانند گذشته در تفکر ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

رضایت‌مندی مردم عیار توان مدیریتی مدیران و مسئولان است

فرماندار نهبندان از آغاز طرح نوآوری سلامت در منطقه «عربخانه» بخش «شوسف» این شهرستان از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح متخصصان و پزشکان مجربی در زمینه دندانپزشکی و چشم‌پزشکی به مردم محرومان این منطقه و شهرستان خدمت می‌کنند.

عظیمی با بیان این‌که مدیران باید با اقتضاء مدیریت کنند و بحران‌ و مشکلات را درست شناسایی کنند، ادامه داد: مسئولان ناچار به شناخت ارتباطات درون و برون‌سازمانی هستند و از این مهم نباید غافل شوند که غفلت در این راستا آنها را در راستای خدمت به مردم متزلزل می‌کند.

وی، رضایت‌مندی مردم را عیار توان مدیریتی مدیران و مسئولان دانست و افزود: شناخت سیاست‌های دولت برای مسئولان مهم است و مدیران باید شعار تدبیر و امید را در تمامی زمینه‌ها مد نطر قرار دهند.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه در سال جاری برنامه‌های فرهنگی و ارزشی خوبی در این شهرستان برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: مشکلات مالی و کمبود اعتبار نباید مانعی بر سر را مسئولان برای خدمت به مردم باشد.

عظیمی خاطرنشان کرد: نهبندان امروز نیازمند برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، تولید و اشتغال است که در این زمینه باید همه دست به دست هم داده و با همفکری و همیاری راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و فرهنگی اجتماعی این شهرستان را شناسایی کنیم.

انتهای پیام/69003/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول