اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال جاری

پروژه‌های نیمه‌تمام گازرسانی روستایی لردگان تکمیل می‌شود

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تخصیص اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال پروژه‌های گازرسانی روستایی شهرستان لردگان تکمیل می‌شود.

پروژه‌های نیمه‌تمام گازرسانی روستایی لردگان تکمیل می‌شود

مجید جلیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: اقتصاد با فرهنگ گره خورده و تا ما به فرهنگ و آموزه‌های دینی خودمان برنگردیم اقتصاد مقاومتی که همان اقتصاد پایدار است تحقق پیدا نخواهد کرد.

وی با اشاره به ملاقاتش با وزیر نفت افزود: در زمینه تکمیل پروژه‌های گازرسانی به مناطق روستایی شهرستان لردگان بخصوص دو پروژه منج و بیدله و دهستان ارمند گفت‌وگو کردیم که آقای وزیر نیز پذیرفت که اعتبارات خوبی را برای این پروژه‌ها تخصیص دهد.

جلیل افزود: وزیر نفت 40 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های گازرسانی روستایی شهرستان لردگان تخصیص داد که این میزان اعتبار در نیمه نخست سال جاری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‎‌کاره به شهرستان لردگان داده می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتبار 4 میلیون یورویی ردیف فاینانس پتروشیمی لردگان گفت: ما از وزیر محترم نفت خواسته‌ایم که طرفین شرکت پتروشیمی که یک طرف آن‌ها کشور چین هستند را متقاعد کند که کار این پتروشیمی را در خردادماه از سر بگیرند.

این مسئول در ادامه با اشاره به تخصیص 25 میلیارد ریال اعتبار بحران آب به شهرستان لردگان بیان داشت: در مجموع 120 میلیارد ریال اعتبار برای بحران آب به استان چهارمحال و بختیاری تخصیص داده بودند که از این میزان 25 میلیارد ریال آن به شهرستان لردگان اختصاص یافت.

این میزان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های دهستان ارمند، روستاهای اوره، سید محمد، تعمیر شبکه‌های فرسوده و منبع‌های فرسوده در سال جاری هزینه می‌شود.

انتهای پیام/68005/س30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول