اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران مطرح کرد

به‌کارگیری بودجه ابلاغ شده سال 93 در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گچساران

فرماندار گچساران گفت: بودجه ابلاغ شده سال 93 برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گذشته به کار گرفته می‌شود.

به‌کارگیری بودجه ابلاغ شده سال 93 در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گچساران

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل سالن بخشداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همه ما در این جلسه حضور یافته‌ایم تا به عنوان نخستین برنامه شورای اداری پیمان ببندیم که با استعانت به ذات باری تعالی سال کاری خوبی را برای خدمت به نظام اسلامی و مردم شهر گچساران در سطح کلان ‌با توجه به فرمان ‌مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جدید به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی داشته باشیم.

وی با اشاره به دو بعد فرمان مقام معظم رهبری در شعار سال که مردم و مسئولان را به همت مضاعف برای پیشرفت کشور دعوت می کند، تصریح کرد: با توجه به دو محور 93 عزم ملی و مدیریت جهادی در فرمان رهبری حوزه مدیریت جهادی ویژه مسئولان بوده که این فرمان تذکری بر جایگاه و وظیفه ما مسئولان در پیشبرد امور است.

رحیمی تصریح کرد: ما مسئولان علاوه بر زمان انجام خدمت خود در ساعات اداری باید خارج از این ساعات مانند جلسه امروز به تلاش بپردازیم تا مقصود رهبری  تحقق بخشیده شود.

فرماندار گچساران نخستین دستور کاری ‌شورای اداری این شهرستان را در خصوص مرحله دوم هدفمندی یارانه ها عنوان کرد و گفت: کشور ما در حال حاضر در شرایطی سخت بوده که با وجود اعمال تحریم‌ها و بحث انرژی هسته ای از طرف کشور‌های بیگانه باید به دنبال راه جدید و علم جدید برای آینده کشور بود.

رحیمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص دیدگاه کشورهای بیگانه بر انرژی هسته‌ای، خاطر‌نشان کرد: بحث انرژی هسته‌ای از طرف کشورهای بیگانه بهانه ای بیش نبوده تا با به هم ریختن افکار عمومی به هدف بزرگ خود یعنی براندازی نظام برسند.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: بحث هدفمندی یارانه‌ها قانون بوده و باید اجرا شود اگر چه مرحله اول در اجرا اشتباه شد که این یک بحث مدیریتی است و در فاز دوم هدفمندی اصلاح خواهد شد.

فرماندار گچساران با توصیه به انصراف از دریافت یارانه توسط کسانی که تمکن مالی دارند، ابراز کرد: همه باید تا جایی که می‌توانیم در حفظ و پیشرفت و آبادی کشورمان تلاش کرده و مسئولان ادارات در بحث انصراف از دریافت یارانه‌ها می توانند کمک‌کار دولت باشند اگر چه هیچ اجباری در این خصوص وجود ندارد.

رحیمی با اشاره به سهل‌انگاری برخی از مسئولان در خصوص حضور در جلسه شورای اداری 25 فروردین، اذعان کرد: تمامی مسئولان موظف‌اند به هر طریق ممکن چه از طریق پیامک، دعوت‌نامه مکتوب و.... که از سوی فرمانداری فرستاده شود در جلسه شورای اداری شرکت کنند و در صورت هرگونه علتی برای غیبت قبل از جلسه هماهنگی کنند.

وی بیان کرد: شورای اداری از ریاست ادارات تشکیل شده و هر مسئولی که به هر دلیلی نتواند شرکت کند باید علت غیبت را مکتوب به فرمانداری ارسال و در صورت توجیه نماینده خود را معرفی کند.

وی در پایان با اشاره به بودجه ابلاغ شده سال 93 به استان، متذکر شد: مسئولان توجه داشته باشند امسال ما پروژه جدیدی نخواهیم داشت و باید پروژه‌های قبل را تکمیل و پروژه‌های 92 را دنبال کرده مگر اینکه اداره‌ای پروژه عقب افتاده نداشته باشد.

انتهای پیام/82019/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول