اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی خبر داد

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی در اولویت کاری ارشاد خراسان شمالی

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی را در اولویت کاری حوزه عمرانی این اداره کل عنوان کرد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی در اولویت کاری ارشاد خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسین فرخنده بعد از ظهر امروز در نشست با تنی چند از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان با اشاره به وجوه پروژه‌های فرهنگی نیمه تمام به ویژه مجتمع‌های فرهنگی و هنری تصریح کرد: با تکمیل این فضاها بخشی از زیرساخت‌های مورد نیاز برای فعالیت‌های فرهنگی برطرف می‌شود.

وی تکمیل تمامی پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی در استان را منوط به تخصیص اعتبارات برشمرد و گفت: کتابخانه مرکزی بجنورد هم به عنوان یک پروژه زیرساختی در حوزه فرهنگ برای تکمیل، نیازمند اعتبارات ویژه‌ای است.

معاون پیشین امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین با برشمردن نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر انقلاب اسلامی اظهار کرد: بی‌گمان توجه به اقتصاد و فرهنگ یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است.

وی با اشاره به  اینکه انجام این مهم یک برنامه راهبردی برای توسعه همه جانبه کشور است اضافه کرد: توجه به فرهنگ نشان از ظرافت و نکته سنجی مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال دارد که همه از جمله رسانه‌ها بایستی برای این مطالبه رهبری تلاش کنند.

فرخنده گفت: به طور حتم توسعه فرهنگی و تقویت فرهنگ دینی به عنوان محوری‌ترین اصل در کنار ابعاد توسعه نیازمند توجه بیشتری است.

به گزارش فارس، در این نشست سهراب ابراهیمی، رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی نیز با ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های انجام شده، خواستار مساعدت‌های بیشتر این اداره کل برای اجرای برنامه‌ها در حوزه رسانه‌های استان شد.

انتهای پیام/63002/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول