اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی چهارمحال و بختیاری به بخش خصوصی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: واگذاری برخی پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی به بخش خصوصی جزو برنامه‌های اولویت‌دار استان است.

واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی چهارمحال و بختیاری به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، گودرز امیری در نشست با فرمانداران شهرستان‌های 9 گانه استان و مدیران کل ستادی استانداری با اشاره به ارائه برخی مشکلات شهرستان‌ها در جلسات استانی، اظهار کرد: مشکلات هر شهرستان باید در جلسات شهرستانی رفع و از ارائه این مشکلات در جلسات استانی خودداری شود.

وی واگذاری برخی پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی به بخش خصوصی را جزو برنامه‌های اولویت‌دار در چهارمحال و بختیاری اعلام و تأکید کرد: با این اقدام می‌توان پس از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، به جای پرداخت نقدی اعتبار از سوی دولت، بهره‌برداری از پروژه مربوطه را تا مدت مشخصی به بخش خصوصی واگذار کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: این امر باعث سرعت‌بخشی در روند تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام و بهره‌مندی دوسویه دولت و سرمایه‌گذار بخش خصوصی می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود هماهنگی بین دهیاری‌ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را ضروری اعلام و تصریح کرد: با این اقدام می‌توان از موازی‌کاری بین این دو مجموعه جلوگیری و زمینه بهره‌وری را افزایش داد.

وی همچنین با اشاره به پایان تعطیلات نوروزی، گفت: ستاد خدمات سفر در این استان به مسافران نوروزی خدمات قابل توجه و مناسبی ارائه داده است.

امیری خاطرنشان کرد: این ستاد به طور دائم فعال بوده و تنها مربوط به نوروز نیست بلکه باید برای تمامی سال خدمات به مسافران ارائه دهد.

این مسئول اظهار داشت: رفع مشکلات گردشگری و ارائه مطلوب خدمات به مسافران باید در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/68001/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول