اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان عنوان کرد

وجود 4000 پروژه نیمه تمام در کرمان

استاندار کرمان گفت: 4 هزار پروژه نیمه تمام در استان کرمان وجود دارد.

وجود 4000 پروژه نیمه تمام در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علیرضا رزم‌حسینی بعد از ظهر امروز در آیین معارفه فرماندار رفسنجان با بیان اینکه ایران در عرصه‌های مختلف در سال گذشته با مشکلاتی مواجه شده است، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توانست با برنامه‌هایی که انجام داد، نرخ تورم را در فروردین ماه از 40 درصد به 25 درصد کاهش دهد.

وی افزود: ممکن است نوساناتی در تورم ایجاد شود، اما بنا به اعلام دولت شیب قیمت‌ها ملایم خواهد بود و 6 ماهه دوم شاهد کاهش آنها هستیم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه سهم سرانه سلامت در ایران از کشور‌های دیگر منطقه پایین‌تر است، تصریح کرد: کشور ما 346 دلار سهم سرانه سلامت دارد و این در حالی است که برخی کشورهای منطقه از سهم یک‌هزار و 760 دلاری برخوردار هستند.

وی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری خاطر‌نشان کرد: ایشان فصل جدیدی در راهبرد اقتصادی کشور باز کردند که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

استاندار کرمان عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی تنها منوط به دولت نیست، بلکه دولت وظیفه هدایت و نظارت دارد و مردم می‌توانند با مشارکت خود در عرصه‌های اقتصادی نقش اساسی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه مردم ما زمان جنگ جان خود را تقدیم انقلاب می‌کردند، گفت: مردم امروز باید بیش از پیش مورد اعتماد قرار گیرند‌.

رزم‌حسینی افزود: منابع دولت محدود است و برای ایجاد اشتغال هزینه زیادی لازم است.

وی با اشاره به 4 هزار پروژه نیمه تمام در استان کرمان اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه‌ها به حدود 10 تا 15 هزار میلیارد تومان هزینه نیاز است که در واقع برای ایجاد یک شغل 250 میلیون تومان پول نیاز است.

رزم‌حسینی گفت: حماسه اقتصادی فرآیندی است که باید لوازم کار آن فراهم شود تا هم نشاط در جامعه ایجاد شود و هم با حضور سرمایه‌گذاران ایجاد اشتغال شود و منزلت اجتماعی بالا رود.

انتهای پیام/80016/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول